امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/8 1399

گروه سایبان - دکتر کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران با حضور در شرکت بیمه ایران معین با دکتر محمدی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت به دیدار و گفتگو پرداخت .

به گزارش روابط عمومی عمومی بیمه ایران معین، دکتر کریمی در خصوص مباحث مختلف صنفی صنعت بیمه، اقدامات و برنامه های در دست انجام سندیکای بیمه گران ایران و همچنین آخرین وضعیت بیمه ایران معین با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

در این نشست، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ضمن تشریح اقدامات صنفی انجام شده در حوزه های امور مالیاتی، تامین اجتماعی، قوه قضائیه، مجلس و سایر دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: شرکت های بیمه می توانند با استفاده از ظرفیت های همکاری و با بهره گیری از فضای تعاملی این بخش، موضوعات و چالش های مهم صنعت را پیگیری و برنامه ریزی کنند.

کریمی در ادامه با اشاره به توانمندی و تجارب ارزشمند دکتر محمدی در دوره های پیشین مدیریتی در صنعت بیمه گفت: عملکرد ایشان در شرکت بیمه ایران معین و برنامه هایی که هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در دست اقدام دارد قابل تقدیر بوده و انشالله ماندگار خواهد بود.

داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین نیز در این دیدار صمیمی با تشکر از اقای دکتر کریمی بخاطر حضور در شرکت بیمه ایران معین، ضمن تشکر از هیات مدیره بیمه ایران معین و نیز سهامدار عمده شرکت در برگزاری به موقع مجمع عادی سالیانه، افزایش‌ سرمایه و عرضه سهام شرکت در بازار سرمایه را از مهم‌ترین برنامه های هیات مدیره این شرکت عنوان کرد و افزود: در مرحله اول، افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته و مطالبات حال شده از ۲۵۰ میلیارد به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و به ثبت رسید و هم اکنون با تاکید اقای دکتر رضایی مدیرعامل و نیز اعضای هیات مدیره بیمه ایران در نظر داریم، سرمایه فعلی را تا پایان تابستان امسال به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش داده و مقدمات عرضه اولیه شرکت در بازار سرمایه را فراهم آوریم.

محمدی در ادامه گفت: سرمایه بالا، سهم نگهداری مطلوب در ریسک های پذیرش شده، تداوم سطح توانگری یک و برخورداری از منابع انسانی جوان، تحصیلکرده و متخصص شرکت بیمه ایران معین را در ردیف ۵ شرکت برتر و توانمند صنعت بیمه قرارداده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود