امروز: چهارشنبه، 29 فروردین 1403
05/6 1399

گروه سایبان - رئیس جلسه مجمع بیمه ایران معین می گوید که بودجه پیشنهادی این شرکت که از سوی مدیرعامل به جلسه تسلیم شده بود، رد شد.

به گزارش رازپول، مجمع بیمه ایران معین اخیرا به ریاست سید رسول تاجدار به عنوان نماینده سهام دار اصلی برگزارو صورت های مالی این شرکت به تصویب رسیده است. ذیل صورت های مالی امضای افرادی دیده می شود که بعضا در دوماهه پایانی سال به این شرکت پیوسته اند و در سود این شرکت نقش چندانی نداشته اند. علی ایحال بنابر اعلام روابط عمومی بیمه ایران معین صورت‌های‌ مالی سال ۱۳۹۸ بیمه ایران معین تصویب شده است.

 
 

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ایران معین، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا در محل‌ سالن کنفرانس شرکت بیمه ایران و با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان حسابرسی برگزار شد.

در مجمع عمومی ، صورت های مالی سال ۹۸ این شرکت با اکثریت آرا به تصویب رسیده است.


سید رسول تاجدار رئیس این جلسه در گفت و گو با خبرنگار رازپول در پاسخ به این پرسش که شنیده می شود بودجه پیشنهادی مدیرعامل این شرکت از سوی جلسه مورد اقبال قرار نگرفته و رد شده است گفت که یکی از مشکلات اساسی در کشور اعلام بودجه بدون اشاره به برنامه های راهبردی است . وی اشاره کرد که اصولا بودجه باید در کنار یک برنامه ارائه شود و توضیح داده شود که بودجه به چه دلیل ارائه یا اضافه شده است. وی گفت: بودجه بدون ارائه برنامه ای مدون به جلسه ارائه شده بود و به همین دلیل مورد تصویب قرار نگرفت.


رئیس هیات مدیره بیمه ایران اذعان دارد که به نظر می رسد که باید از موارد نامتعارف در این زمینه جلوگیری کرد تا این موارد به روال تبدیل نشود و به همین دلیل مجمع با این مسئله مخالفت کرد. مدیران باید پاسخگو باشند که بودجه را در برابر چه برنامه ای درخواست می کنند . وی در پاسخ به این سوال که رقم بودجه درخواستی چقدر بود اذعان کرد که به دلیل اینکه این رویه مورد تائید نیست به جزئیات آن ورود نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باید برای تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی مجددا مجمع برگزار شود اذعان کرد که نیازی به برگزاری مجمع نیست و قرار است آقای محمدی برنامه را تدوین کرده و در هیات مدیره در مورد برنامه پیشنهادی تصمیم گیری شود. تاجدار تصریح کرد که با سابقه ای که از آقای محمدی سراغ دارم مطمئنا در اسرع وقت این برنامه را تهیه خواهند کرد.

لازم به اشاره است که بیمه ایران معین در سال گذشته 298 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده است و سود خالص شرکت به 283 میلیارد تومان بالغ گردیده است. این در حالی است که ذخیره خسارت های معوق این شرکت نیز با افزایش قابل توجه از 139 میلیارد تومان به 258 میلیارد تومان رسیده است.

رازپول در گزارش مبسوط دیگری تحلیل صورت های مالی این شرکت بیمه ای را منتشر خواهد کرد.

در ادامه امضای اعضای هیات مدیره ذیل صورت های مالی را مشاهده خواهید کرد.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود