امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
04/10 1399

گروه سايبان- شرکت بیمه نوین با توجه به شرایط شیوع کرونا و نیز در راستای ارائه خدمات خود مطابق با نیازهای روز مشتریان، پوشش­‌های بیمه‌ای متنوعی در ارتباط با ابتلا به این ویروس ارائه می­‌دهد. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت بیمار کوید_۱۹ را در "طرح دُرّین" و نیز در پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود، تحت پوشش قرار داده است.

 "طرح دُرّین" یک بیمه نامه حوادث انفرادی است که در آن پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی همچون جبران هزینه­‌های درمانی ناشی از بیماری کرونا، پرداخت مستمری ماهانه به مدت ۱۰ سال در صورت فوت ناشی از حادثه بیمه شده، از کارافتادگی،‌ نقص عضو و نیز هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، ارائه می‌­شوند.

بیمه‌نامه حادثه"طرح دُرّین" در قالب سه طرح با پوشش­‌های بیمه‌ای و حق بیمه‌های متنوع به صورت الكترونيكي به فروش می‌رسد.

این بیمه­‌نامه با همکاری شرکت به آفرین ترنج طراحی و ارائه شده است که به صورت الکترونیکی در سایت این شرکت http://behzendegi.com  و نیز در سامانه فروش الکترونیکی اختصاصی بیمه نوین، الکتروبیمه نوین به آدرس www.e-bime.com به فروش می‌­رسد. 

همچنین شرکت بیمه نوین ریسک وقوع بیماری کرونا را از اردیبهشت ماه به پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه­‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده است.

بر طبق شرایط اعلام شده در پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین، هزینه­‌های درمان بیماری خاص کرونا تا سقف ۵۰ میلیون ریال جبران و در صورت فوت بیمه شده بر اثر ویروس کرونا مبلغ پوشش «سرمایه فوت به هر علت» به اضافه «اندوخته بیمه‌­نامه عمر و سرمایه‌گذاری» به ذی‌نفعان وی پرداخت می‌­­شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود