امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
02/30 1399

 

گروه سایبان- تیم مدیریتی بیمه ملت قوی تر شد.

به گزارش رازپول، با دعوت یکی از مدیران بیمه البرز به عنوان سرپرست معاونت فنی در بیمه ملت انتظار می رود که بدنه مدیریتی این شرکت قوی‌تر شود. بیمه ملت در روزهای اخیر در حالی تلاش کرده بدنه داخلی خود را تقویت کند که تفکر حاکم بر این شرکت  در دوره های قبل دارای اعتقادات و برنامه های آموزشی برای کل صنعت بیمه بوده است . 

گلوگاه نیروی انسانی همواره در صنعت بیمه مورد بحث است و به نظر می رسد که دعوت از مدیران قدیمی و متخصص شرایط خوبی را برای آموزش عملی و کاربردی بدنه بیمه ملت فراهم کرده است. 


مسلما بهره گیری از این تجربیات در کنار آموزه های تئوریک گذشته می تواند استراتژی های واقعی شرکت را به طور تدریجی به سمتی هدایت کند که رویدادهای داخلی و خارجی به صورت جریانی پیوسته به ایجاد اتفاق نظری تازه و فراگیر در سازمان و در میان افراد تبدیل شود.


مسعود قراگوزلو برای سرپرستی معاونت فنی و مسعود همتی گل سفیدی برای مدیریت بیمه های درمان از جمله افرادی اند که به تازگی به تیم مدیریتی بیمه ملت اضافه شدند.

همتی که تا پیش از این مدیر بیمه های اشخاص بیمه تعاون بوده است در بیمه دی و سازمان تامین اجتماعی نیز دارای سابقه فعالیت است .

از سوی دیگر مسعود قراگوزلو ، سرپرست جدید معاونت فنی این شرکت نیز عضو شورای فنی بیمه البرز از سال 1388 تا کنون است. او 29سال سابقه در بیمه البرز دارد و در تالیف دو کتاب صدور و خسارت بیمه های مهندسی مشارکت داشته است.

مسعود قراگوزلو مدرس پژوهشکده بیمه و دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع دکترا است. او در برخی کمیته های تائید تخصصی بیمه مرکزی نیز عضو است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود