امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
02/24 1399

گروه سایبان - هنوز شش ماه از حکم انتصاب کریم رشیدی پور برای مدیرعاملی شرکت توسعه کسب و کار سبا نگذشته است که گزینه جدید مدیرعاملی این شرکت معرفی شد؛ اما امیرنعمت الهی کیست که با حکم محمد رضایی به مهمترین شرکت اقماری بیمه ایران که این روزها یکی از پروژه های مهم ساخت و ساز پایتخت را در دست دارد می رود؟


امیررضا نعمت‌الهی دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری دانشکده علوم اقتصادی، فوق لیسانس حسابداری دانشگاه تربیت مدرس ودکتری حسابداری دانشگاه آزاد است.


در روزهای گذشته در اوج جابه جایی های بیمه ایران امیر نعمت اللهی معاون طرح و برنامه از طرف بیمه ایران معین به عضویت در هیئت مدیره شرکت توسعه کسب و کار سبا معرفی شد، او از خیل عظیم دانشجویان دانشکده اقتصاد است که در زمان مدیرعاملی علی موسی‌رضا بورسیه بیمه ایران شد.


نامبرده مدتی در واحد اتکایی و سپس کارشناس واحد حسابرسی شد و بعد از عزیمت رسول تاجدار به بیمه البرز، با حکم محمد آسوده مدیر حسابرسی بیمه ایران شد .


در زمان مدیرعاملی سید عباس حسینی در بیمه ایران با معرفی رضا کاظمی تکلیمی که در بیمه البرز عضو هیات مدیره و همکاررسول تاجدار بود سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع (اداری و مالی) شد.


پس از عباس حسینی، محسن پورکیانی مدیرعامل وقت او را ابتدا معاون توسعه مدیریت کرد و بعد از آن با یک جابه جایی معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران شد که محمد مهدی اعلایی جایگزین او شد .

او با افرادی چون حمید تاجیک، علی خدامی، قاسم مضان پورو مهدی ریاحی فر همکلاس بوده است.

زمانی که او مدیرحسابرسی بود، محمد مهدی اعلایی(عضو فعلی هیات مدیره) کارشناس شعبه ابهر بیمه ایران و محمد رضایی(مدیرعامل فعلی) رییس اداره خسارت در مدیریت بیمه آتش سوزی بود.


حالا محمد اسماعیلی که او هم از دانشجویان دانشکده اقتصاد و همکلاسی محمد رضایی بوده و از بیمه مرکزی به بیمه ایران مهاجرت کرده جایگزین او( نعمت اللهی) شده است.

محمد اسماعیلی  معاون فنی شعبه شیراز در زمان رسول آریانپور بود که با نظر سازمان بازرسی کل کشور عزل شد.


مدتی در تهران و بعد از اصغر اصلان بیگی رییس شعبه درجه ٢ شعبه فردوسی شد.

سپس مدیر شعبه استان زنجان شد که ظاهرا دوران مديريتش چندان پرفروغ نبوده است .

بعد از انتقال صفرزاده به تهران اسماعیلی مدیر استان آذربایجان غربی شدو بعد به اردبیل منتقل شد.

در اوایل دوره سرپرستی رضایی با پست مدیر بازرسی جانشین محمد میرشکاری شد و حالا در کمتر از چند ماه به لطف همکلاسی دوره لیسانس به معاونت مدیر عامل منصوب شده است.

لازم به ذکر است که رازپول پيش از اين درخبري از احتمال عزل رشيدي پور خبرداده بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود