امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
02/22 1399

 

گروه سایبان - داود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما، با رای اکثریت اعضای کارگروه تخصصی روابط عمومی سندیکا به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب شد.

به گزارش رازپول، در جلسه روز یکشنبه کارگروه تخصصی روابط عمومی اعضای این کارگروه با اکثریت آرا، داود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما را به عنوان دبیر جدید این کارگروه انتخاب کردند.

پیش از این مهدی شمسایی ظفرقندی مدیر روابط عمومی بیمه نوین، به مدت یکسال مسئولیت دبیری کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران را برعهده داشت که در این جلسه از زحمات و تلاش های وی تقدیر بعمل آمد.

براساس اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران، دبیران کارگروه ها برای مدت یکسال انتخاب می شوند و انتخاب مجدد آنها بلامانع است.

داود شکری با اشاره به هم افزایی هرچه بیشتر با رسانه ها در این دوره به خبرنگار ما گفت: شناخت مخاطب، دسته بندی آن و تمرکز بر نیازهای فعلی و نگرش آتی مصرف کنندگان نهایی صنعت بیمه از جمله مواردی است که به نظر می رسد در فعالیت این دوره ی کارگروه های روابط عمومی سندیکا باید مورد توجه قرار گیرد.


وی به رشد قابل توجه روابط عمومی های صنعت بیمه در سال های اخیر اشاره کرد و گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و توجه به روش های روابط عمومی بنگاه محور به جای روابط عمومی دولتی در نظر داریم تا گفتمان موثری را میان دو طرف عرضه و تقاضا به نحوی ایجاد کنیم تا هم صنعت بیمه بتواند به اهداف متعالی پیش بینی شده در برنامه های بالادستی به شکلی پایدار دست پیدا کند و هم با توسعه سهم بازار قیمت های رقابتی تری برای مصرف کننده نهایی به وجود آید.

وی ادامه داد : هراندازه روابط عمومی ها به عنوان حلقه واسط میان دو طرف عرضه و تقاضا بتوانند دلایل باورپذیری پوشش ریسک ها را برای مخاطبین بهینه کنند، قطعا ضریب نفوذ به سمت نقطه مطلوب نیل می کند.


گفتنی است سندیکای بیمه گران ایران دارای 14 کارگروه تخصصی متشکل از مدیران و کارشناسان برجسته صنعت بیمه است.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود