امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/8 1399


گروه سایبان - بیمه ملت با درک شرایط فعلی به سمت آموزش های از راه دور حرکت کرد و  با برگزاری دوره های آموزشی برای شبکه فروش و کارکنان دوران جدیدی از ارتباطات مجازی را با بدنه خود کلید زد.

شرکت بیمه ملت با درک ضرورت راه اندازی ارتباطات و آموزش های مجازی، اقدام به اجرای یک برنامه حمایتی از ذینفعان (stakeholders assistance program = SAP)  در قالب دوره های آموزشی کرده است. این برنامه ها در سازمانهای پیشرو و به منظور کمک به بهبود سلامت روحی و جسمی و افزایش بهره وری فردی و تیمی ذینفعان سازمانی اجرا می‌شود.


درهمین راستا و در نخستین گام، اجرای برنامه گسترده آموزشی در دو دوره  "بازاریابی تلفنی" و "بازاریابی در اینستاگرام" برای شبکه فروش در دوران قرنطینه برگزار و همچنین پس از آغاز سال جدید کاری دوره "بهداشت روانی در دوران شیوع کرونا" ویژه کارکنان با استفاده از این برنامه برگزار شد.


این دوره های آموزشی از طریق سامانه آموزش الکترونیک بیمه ملت برگزار شده است و مخاطبان با دسترسی به رایانه، تبلت و تلفن همراه از خدمات آموزش بهره مند شدند.

همچینن علاقه مندان ضمن بهره برداری در محل کار یا منزل به صورت آنلاین با استفاده از فیلم ضبط شده نیز توانستند از مباحث آموزشی ارائه شده، بهره برداری کنند.

بیمه ملت با برخورداری اززیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات از شرکتهای پیشرو در حوزه آموزش مجازی است و بسیاری از فعالیتها از جمله برگزاری کلاسها و آزمونهای هماهنگ را از طریق سامانه آموزش آنلاین خود برگزار می کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود