امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
01/30 1399

 


گروه سایبان - اعضای هیات مدیره بیمه باران معرفی شدند.

بر این اساس سیدافضل موسوی رئیس هیات مدیره این شرکت، محمدرضا مدیری نائب رئیس هیات مدیره،  سیدافضل موسوی، محمدرضا مدیری، بابک جهان آرا، علیرضا هادی و بهرنگ اسدی قره جلو اعضای هیات مدیره را تشکیل می دهند و محمد غلامرضایی نیز عضو علی البدل هیات مدیره است.

لازم به ذکر است که سوابق حرفه ای این افراد در سایت بیمه باران درج نشده است.

هفته گذشته بود که آیین اعطای پروانه این شرکت از سوی بیمه مرکزی برگزار شد.غلامرضا سلیمانی که در آیین اعطای پروانه فعالیت شرکت بیمه باران و در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره این شرکت و مدیران شاخص صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: عملکرد کارآمد و حفظ منافع بیمه گذاران و سرمایه گذاری هوشمندانه می تواند سهم قابل قبول شرکت بیمه باران از بازار صنعت بیمه را تضمین کند.

رییس شورای عالی بیمه از بیمه نامه زندگی به عنوان "سند حیات" یاد کرد و گفت: آگاه سازی مردم از ظرفیت های بیمه نامه زندگی می تواند رشد ضریب نفوذ این رشته را از پانزده درصد کنونی تا میزان شصت درصد افزایش دهد.

 در این نشست "علیرضا هادی" - مدیرعامل شرکت بیمه باران - با ابراز خرسندی از حمایت های بیمه مرکزی در فرایند صدور مجور و همچنین حضور اصحاب رسانه در آیین افتتاح این شرکت به تشریح ماموریت های "شرکت بیمه زندگی باران" پرداخت و گفت: طراحی بیمه نامه های ترکیبی سرمایه گذاری و عمر با تاکید بر حق انتخاب مشتری و شفاف سازی عملکردی مهمترین اصل در فعالیت های این شرکت خواهد بود.

وی افزود: توسعه بازار بیمه های زندگی به ابزارهای اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی نیاز دارد که در این راستا از اصحاب رسانه می خواهیم در امر فرهنگسازی به شرکت های بیمه کمک کنند.

مدیرعامل شرکت تازه تاسیس "بیمه باران" از صدور "بیمه نامه ترنم" در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد با طراحی محصولات نوین و متناسب با نیازهای عمومی زمینه افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور فراهم شود.

بیمه های ترنم، تبسم، طراوت و آوای باران از جمله محصولات این شرکت است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود