امروز: سه شنبه، 28 فروردین 1403
12/12 1398

گروه سایبان - یازدهمین دوره انتخابات مجلس برای اهالی صنعت بیمه دارای پیروزی و ناکامی هایی بود. هرجند که در بخش پیروزی ها اسامی افراد و عملکرد انتخاباتی آنها به کرات در رسانه ها مرور شده است اما شاید یکی از مهم ترین بخش های جریان آمدو نشدهای بیمه گران به مجلس یازدهم ریشه در بیمه آرمان داشته باشد. بر اساس اسناد موجود محمدرضا امیرحسنخانی به عنوان هسته اصلی هیات موسس این شرکت در دوره هفتم و دهم به عنوان نماینده امکان راهیابی به خانه ملت را پیدا کرد. 


به گزارش رازپول، صنعت بیمه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  عباس جهانگیرزاده را ازنمایندگان بیمه کارآفرین وعلی علیزاده نماینده بیمه دی را راهی مجلس کرد . البته از بیمه ایران نیز ظاهرا غضنفر رفیعی از حوزه انتخابیه بروجن در این دوره موفق به ورود نشده است.

همچنین علیرضا امیرحسنخانی نیز از جمله کاندیدایی است که پیش از آن در بیمه آرمان فعالیت داشت که ظاهرا  در این دوره نتوانست به مجلس راه یابد.

پیش از او محمدرضا امیرحسنخانی نماینده فعلی مردم فردوس (دوره دهم مجلس) نیز در بیمه آرمان فعالیت داشته که ظاهرا بنابر اعلام خبر تسنیم در دوره یازدهم مجلس صلاحیتش احراز نشده است و به همین دلیل او این دوره به عنوان کاندیدا حضور نداشته است.

در سایت منصوب به محمدرضا امیرحسنخانی آمده است چه در دوران خدمتش به عنوان نماینده‌ی مردم شریف منطقه در مجلس هفتم و چه در سال‌های قبل و بعد از این دوره همواره و همیشه خدمت به مردم را اولویت خود  دانسته و با تأسیس و پایه‌گذاری چندین بنگاه کوچک و بزرگ اقتصادی در منطقه در این مسیر گام برداشته است.

او جزء موسسین بیمه آرمان و مدیران بانک ایران زمین بوده است.

بر این اساس باید دید حال که امیرحسنخانی ها که از امکان حضور در قوه مقننه جا مانده اند چه فصلی در سرنوشت فعالیت های ایشان رقم خواهد خورد؟ آیا در بیمه آرمان شاهد تغییرات مثبتی خواهیم بود؟



 

 

 

  

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود