امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
12/12 1398

گروه سایبان - در راستای اجرای مصوبات کمیته پدافند غیر عامل، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در واحدهای ستاد و شعب سراسر کشور ادامه دارد .

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، به منظور رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت کارکنان ، به صورت روزانه تمام مدیریت ها ضدعفونی و تب سنجی پرسنل انجام می شود و این موضوع تا بهبود شرایط فعلی و کاهش مخاطرات شیوع کرونا ویروس ادامه خواهد داشت.

معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت تاکید کرد: مایع ضدعفونی کننده به طور مستمر و  به صورت عمده تامین خواهد شد و کارکنان می بایست با پرکردن مجدد محفظه های اولیه که در اختیار آن ها قرار گرفته، از این کالای بهداشتی استفاده نمایند.

این گزارش افزود: بر اساس یکی دیگر از تصمیمات این کمیته و با هدف حفظ سلامت کارکنان و انجام اقدامات بازدارنده و احتیاطی پدافند زیستی، برنامه ریزی آموزشی و برگزاری تمامی اقدامات آموزشی از پیش برنامه ریزی شده  که مستلزم حضور و تجمع عده کثیری از افراد در یک محیط است، اعم از آزمون، دوره و کلاس، همایش و کارگاه و ...  تا اطلاع ثانوی لغو شد.

براساس دستورالعمل های کمیته پدافند غیرعامل توصیه های کاربردی مقابله با کرونا ویروس در محیط کار شعبه نیز در قالب یک محتوای گرافیکی از سوی روابط عمومی تدوین و در قالب یک فایل تصویری منتشر شده است.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود