امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
08/25 1398

گروه سایبان - همایش دو روزه آموزشی مشترک کارشناسان مالی شعب با مدیران و کارشناسان مالی ستاد بیمه سرمد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این همایش آموزشی در سالن آموزش ستاد مرکزی با تدریس محمدرضا مجدرضایی مدیر مالی این شرکت و کارشناسان این واحد برگزار شد.

مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد با حضور در روز نخست این همایش آموزشی، گفت: با تلاش و کوشش همکاران، عملکرد شرکت بیمه سرمد در سال گذشته موجب تحسین کارشناسان، سهامداران، نهادهای نظارتی و سایر دستگاه های مرتبط شده است. دستاوردهای شرکت در سال گذشته به همت همه همکاران از جمله اعضای محترم هیات مدیره، معاونان، مدیران، همکاران ستادی و شعب، نمایندگان و شعب سراسر کشور و حمایت های سهامداران محقق شد که در اینجا لازم می دانم از تک تک این عزیزان و شما قدردانی کنم.

وی ابراز امیدواری کرد: با جدیت و تلاش همکاران این روند در سال 98 نیز ادامه خواهد داشت، البته برای تحقق این مهم، برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی صورت گرفته و در سال جاری شاهد استمرار موفقیت های بیمه سرمد در صنعت بیمه کشور خواهیم بود.

در پایان این همایش دو روزه، کارشناسان شعب به طرح مسائل و مشکلات پیش روی خود پرداختند و محمدرضا مجدرضایی به همراه کارشناسان واحد مالی، نسبت به ارائه راهکارهای لازم اقدام نمودند.

این جلسه با پرسش و پاسخ کارشناسان با مدیریت مالی بیمه سرمد پایان پذیرفت.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود