امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/4 1398

گروه سایبان - اولین همایش سراسری اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان های بیمه "ما"  با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل، معاونین و مدیران با هدف آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش ، بررسی چالش‌ها و شناسایی فرصت‌های شبکه فروش در شهر  تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" حجت بهاری فر هدف اصلی برگزاری نشست با اعضای شورای هماهنگی نمایندگان را آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش دانست و گفت: این هدف از طریق برگزاری  انتخابات اعضای شورای هماهنگی و معرفی نمایندگان منتخب برای ارتباط هرچه بهتر بین شبکه فروش و ستاد میسر شده است.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" بر لزوم تشکیل انجمن های صنفی تاکید کرد و گفت: رشد حرفه‌ای‌گری و اخلاق و منش حرفه‌ای با وجود چنین تشکل صنفی که ارتباط مستقیم با شغل و حرفه افراد دارد، ترویج خواهد یافت. بنابراین قابل تحسین خواهد بود اگر بزرگان و متولیان صنعت  راه را برای تشکیل انجمن های صنفی هموارتر کنند.

وی درادامه با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد بیمه "ما" گفت: در شرایط کنونی صنعت بیمه کشور و انتظاراتی که از شرکت های بیمه وجود دارد و از سویی دیگر شرایط رقابتی خاص و تغییرات سریع در مؤلفه های مؤثر در بازار بیمه ، اهمیت و جایگاه شبکه فروش و  همچنین ضرورت همکاری متقابل انجمن های صنفی با بدنه مدیریتی و اجرایی بیمه "ما" دو چندان احساس می شود.

بهاری فر در قسمتی از سخنان خود در این مراسم به اهمیت نرخ دهی فنی در مناقصات بزرگ ومدیریت ریسک مناسب اشاره کرد وگفت: نمایندگان ضمن رعایت اخلاق حرفه ای ، مدیریت ریسک وانتخاب ریسک های مطلوب، توجه بیشتر به بیمه گذاران و تکریم مشتریان و بیمه گذاران را  باید سرلوحه کارخود قرار دهند.

مدیرعامل بیمه "ما" خاطرنشان کرد: شرکت  بیمه "ما" سرمایه عظیمی به نام همدلی و انسجام سازمانی دارد که در تمام سطوح قابل لمس و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم با بیشتر شدن همگرایی و هم افزایی مدیریت های ستادی و شبکه فروش و همدلی بیشتر در کار گروهی این مودت، دوستی و اعتماد افزایش یافته و منجر به موفقیت های بیشتر و آینده درخشان تر برای مجموعه و پرسنل با دانش و منعطف شرکت بیمه "ما" شود که این موضوع با وجود هیات مدیره منسجم و همدل دور از دسترس نیست.

شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار  در این همایش ضمن تاکید بر  نقش نمایندگان شبکه فروش در عملکرد یک شرکت خدماتی گفت: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شده است. به همین منظور و در راستای  تقویت شبکه فروش و استفاده از ظرفیت های نمایندگان خود باید از شورای هماهنگی نمایندگان حمایت کند.

وی افزود:  در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.

حسن زاده معاون فنی شرکت بر تعامل هرجه بیشتر شبکه فروش و مدیریت های ستادی تاکید کرد و گفت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و منافع ما به یکدیگر وابسته است  از این رو برای محافظت از اعتبار و کیان شرکت لازم است تا منافع سازمان را بر منافع شخصی ارجحیت دهیم.

حسن زاده در این خصوص گفت: اگر طرفین به صورت متقابل یکدیگر را درک کنند و در صدد برطرف کردن نیازها و مشکلات همدیگر باشند، بدون شک با انسجام، همدلی و برنامه‌ریزی در اهداف خود موفق تر خواهیم بود.

گفتنی است در پایان طی مراسمی از نمایندگان منتخب شورا  به پاس تلاش ها و زحماتشان در یک سال گذشته قدردانی شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود