امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
11/29 1398

گروه سایبان- صورت سود و زیان منتشره دوره ٩ ماهه منتهی به آذر ١٣٩٨ شرکت بیمه نوین، حاکی از آن است که این شرکت طی این مدت، بیش از هفت هزار میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت طی ٩ ماه سال مالی جاری مبلغ ٧,۶١۶ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته افزایش ٢۶ درصدی را نشان می دهد.

همچنین بیمه نوین در عملکرد ٩ ماهه خود سودی بالغ بر ٣٠٣ میلیارد ریال کسب کرده و مبلغ ٢٠٢ ریال سود خالص هر سهم قابل انتساب به صاحبان سهام عادی شناسائی کرده است. 

نگاهی به ترازنامه بیمه نوین نیز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت در دوره یاد شده نسبت به سال مالی گذشته ٢٧ درصد بیشتر شده و مبلغ ۶,۴٨۶ میلیارد ریال در این خصوص ثبت شده و جمع دارایی‌های شرکت نیز با ۴٠ درصد افزایش به مبلغ ١٧,٧۴٧ میلیارد ریال رسیده است.

گفتنی است، بیمه نوین در حال حاضر با ۳۹ شعبه، ١٣ باجه، یک مرکز تخصصی بیمه­‌های زندگی و بیش از ١٩٠٠ نماینده جنرال و بیمه‌های عمر انفرادی و نیز با استفاده از خدمات کارگزاران فعالیت می‌کند و به تازگی سامانه فروش الکترونیکی خود را با نام الکترو بیمه نوین به آدرس www.e-bime.com راه اندازی کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود