امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
11/5 1398




گروه سایبان - نشست مشترک مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی استان های بیمه مرکزی و همکاران همراه با هیأت رئیسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه ای سیستان و ‌بلوچستان و مدیرکل بحران استانداری در این استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، محمدجواد آقاجری در این نشست مشترک ضمن تأکید بر ضرورت همکاری دوجانبه و برآورد خسارات سیل اخیر گفت: در حوادث این چنینی ضرورت هم افزایی بین دستگاه‌های مسئول و مرتبط بیش از پیش احساس می شود.


مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی استان های بیمه مرکزی با برشمردن خدمات صنعت بیمه در حوادث اخیر تصریح کرد: مأموریت اصلی صنعت بیمه کاهش آلام خسارت دیدگان و التیام زخم های ناشی از حوادث است و از سوی دیگر نیز انتظار داریم مردم با تهیه پوشش های بیمه‌ای از حجم تلخی های حوادث بکاهند.


وی نسبت به لزوم رسیدگی و پرداخت سریع پرونده های خسارت سیل اخیر توسط شرکت های بیمه ای که تعهداتی را در این خصوص بر عهده دارند، تأکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد با همکاری برخی سازمان ها از قبیل فرمانداری ها، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای مرتبط با خسارات، زیاندیدگان سیل اخیر در اسرع وقت شناسایی و برای تشکیل پرونده به مراکز پرداخت خسارت هدایت شوند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود