امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/28 1398

گروه سایبان - بیمه ایران برای خدمت رسانی و کمک به هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان اقدامات فوری و گسترده ای را به اجرا گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، مدیرکل و کارشناسان بیمه ایران استان، در اولین ساعات پس از برقراری ارتباط با مناطق سیلزده، به منظور ارائه بهترین خدمات بیمه ای به زیاندیدگانی که بیمه گذار بیمه ایران بوده اند در مناطق سیل زده دشتیاری ، زرآباد ، بنت و کنارک حضور یافتند. در ادامه و بسرعت اقدامات لازم در جهت شناسایی بیمه گذاران آسیب دیده انجام و نسبت به برآورد و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شد.

حضور کارشناسان بیمه ایران برای برآورد و پرداخت خسارات وارده به بیمه گذاران شرکت بیمه ایران معین چابهار از دیگر اقدامات بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان بود. مدیرکل و کارشناسان استان به منظور همکاری و تسریع در برآورد خسارت های وارده به بیمه گذاران ، در شعبه مرکزی ایران معین و همچنین دفاتر نمایندگی مستقر در منطقه حضور یافته و با بیمه گذاران واقع در شهرک صنعتی چابهار و کنارک دیدار و گفت و گو کردند.

علاوه بر این ها، در راستای انجام وظایف انسانی و ایفای مسئولیتهای اجتماعی، ارائه کمک های غیر نقدی بیمه ایران به مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفت. به این ترتیب، مدیرکل و کارشناسان بیمه ایران استان به همراه تعدادی از نمایندگان فعال در منطقه ، نسبت به تهیه و توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم سیلزده منطقه اقدام کردند.


در پی وقوع سیلاب در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، معاون فنی بیمه ایران از اعزام اکیپ های کارشناسی خسارت بیمه ایران به استان های سیل زده خبر داد.

 

محمد زاهدنیا از آن دسته بیمه گذارانی که پوشش بیمه‌ای سیل را از محل بیمه نامه آتش سوزی یا بیمه نامه مهندسی و انرژی بیمه ایران تهیه کرده اند، خواست خسارت‌های وارده را در اسرع وقت به مراکز بیمه ایران اعلام نمایند تا مطابق شرایط بیمه نامه، کارشناسان این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به کارشناسی و ایفای تعهدات در برابر بیمه گذاران اقدام کنند.

 

معاون فنی بیمه ایران  همچنین در خصوص فوت تعدادی از هموطنان عزیزمان در کرمان در خلال مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: بیمه نامه مناسبتی با مجموع تعهد ۲۸ میلیارد ریال توسط اداره کل بیمه ایران استان کرمان صادر شده، که هم اکنون مراحل کارشناسی، رسیدگی و پرداخت آن در جریان است.

 

محمد زاهدنیا افزود: این بیمه نامه صرفا برای مدت یک‌روز مراسم تشییع و تدفین ارایه شده و مقرر گردید پس از دریافت اطلاعات و مدارک لازم متوفیان از طریق استانداری،نسبت به پرداخت خسارت وفق شرایط بیمه نامه اقدام شود.

 

معاون فنی بیمه ایران با بیان اینکه حضور، همراهی، همکاری و حمایت بیمه ایران از عموم هم‌میهنان بویژه در زمان وقوع حوادث طبیعی وظیفه و رسالت سازمانی این شرکت است، افزود: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و نقش آفرینی این شرکت حاکی از عمق باورهای اجتماعی مجموعه مدیران، کارکنان و نمایندگان بیمه ایران است.

 

معاون فنی بیمه ایران همچنین از تداوم کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان و شبکه فروش بیمه ایران در حمایت از هموطنان سیل زده خبر داد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود