امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/10 1398

گروه سایبان - شرکت بیمه "ما" در همایش سراسری مدیران و روسای شعب در دی ماه 1398در شهر یزد و با حضور مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت بیمه از طرح ویژه سپاس پلاس ، طرح مشترک مدیریت  بیمه های عمر و سرمایه گذاری و بیمه های درمان رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" ، فروزان رادمهر مدیر صدور بیمه های اشخاص بیمه "ما" در آئین رونمایی از این طرح گفت: طرح اولیه سپاس از آذر ماه سال 96 در راستای توسعه خدمات و تکمیل پوشش های بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری آغاز و طرح سپاس پلاس برای ارتقا پوشش های درمان تکمیلی و ارائه خدمات شایسته تر به بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری در راستای مشتری مداری طراحی شد.

مرادی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه "ما" مهم ترین مزیت های طرح سپاس پلاس را امکان خرید همزمان با بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری، امکان تهیه پوشش درمان برای تمامی اعضای خانواده در طرح های برنزی و نقره ای با تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی و بررسی توسط بیمه گر، امکان تهیه پوشش درمان خانواده برای مشتریان دارای بیمه نامه دو نفره برای هر دو نفر و امکان خرید طرح برای بیمه گذاران قدیمی بیمه های عمر و سرمایه گذاری عنوان کرد.

  • وی در ادامه افزود: بیمه نامه طرح سپاس پلاس همزمان با بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری برای بیمه گذاران صادر و ارسال خواهد شد. بیمه گذاران می توانند برای آگاهی از شرایط طرح سپاس پلاس به پروفایل شخصی خود در سایت تخصصی بیمه های زندگی و شعب و نمایندگی های شرکت بیمه "ما"  در سراسر کشور مراجعه فرمایند.
  • مرادی در پایان خاطرنشان کرد: دارندگان بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری شرکت در سنوات گذشته  به شرط تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی و نداشتن اقساط معوق و در صورت لزوم آزمایشات پزشکی می توانند پس از فراخوان که متعاقبا اعلام خواهد شد برای پوشش در طرح سپاس پلاس اقدام نمایند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود