امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
10/8 1398

گروه سایبان - دستگاه برتر بیمه ای جشنواره شهید رجایی مجرای ارتباطی آنلاین خود را با مخاطبانش قطع کرد.

اردیبهشت ماه امسال بود که بیمه مرکزی امکانی را برای مخاطبانش فراهم کرده بود که از طریق سایت این نهاد، به صورت آنلاین با کارشناسان گفت و گو کنند. دراین پنجره پس از انتخاب اینکه مخاطب متعلق به گروه بیمه گذاران، ارزیابان خسارت، نماینده و کارگزار و ... است می توانست سوالات خود را مطرح کرده و بصورت آنلاین پاسخ ها را دریافت نماید اما ظاهرا این گفت و گوی آنلاین به گفت و گوی آفلاین تبدیل شده است.

ظاهرا پس از حذف آمارها از سایت بیمه مرکزی پاسخ گویی آنلاین نیز منتفی شده است.

برای بررسی های بیشتر با مرکزپاسخ گویی بیمه مرکزی به شماره 2342 تماس گرفته شد و کاربر در پاسخ به این پرسش که آیا این مرکز قطع شده احتمال داد که همکاران این بخش نباشند و اضافه کرد اگر سوالی وجود دارد وی می تواند پاسخ گو باشد.

بنابراین به نظر می رسد با مرخصی یا نبود کاربران مرکز پاسخ گویی نهاد ناظر این طور که بیان شد قطع شود!

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود