امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
10/5 1398

گروه سایبان - راهکارهای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان در دومین روز دهمین نشست مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، پرویز مقدسی نائب رئیس هیات مدیره این شرکت در دومین روز از دهمین نشست سراسری مدیران ستادی و استانی، ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم، بر تقویت زیرساخت های شرکت برای توسعه خدمات و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هر نماینده به لحاظ فروش، یک شعبه به حساب می آید، گفت: نمایندگان باید در کنار استان ها برنامه هایی را در راستای افزایش میزان فروش ارائه دهند.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود، بررسی عملکرد شعب و نشست های دوره ای با استان ها را به منظور شناسایی چالش ها و رفع آنها، ضروری عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر توسعه بسترهای فناوری اطلاعات به منظور ارائه خدمات آنلاین، گفت: هوشمندسازی فرایندهای خدمت رسانی، توسعه فروش آنلاین و ارائه خدمات گسترده در محیط وب، در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت.

دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این نشست، فضای تعاملی میان مدیران و شنیدن نظرات همکاران را مثبت ارزیابی کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای برگزاری دوره های آموزشی، گفت: تحرک بیشتری از سوی همکاران برای استمرار رشد در صنعت بیمه کشور نیاز است که با عزم راسخ کارکنان سرمد، در آینده ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

دکتر کاتب ضمن تاکید بر توسعه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری توسط شعب، گفت: لزوم توجه به بیمه های زندگی و افزایش سهم آن در سبد پرتفوی، باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد نیز در دهمین نشست سراسری مدیران ستادی و استانی، کنترل نسبت خسارت در برخی رشته ها را مورد توجه قرار داد و افزود: اصلاح ترکیب پرتفوی بر اساس نیاز بازار و تحلیل های کارشناسی، تغییر رویکرد بر مبنای تغییرات محیطی، پرهیز از نرخ شکنی های غیر حرفه ای و توجه به خلق ارزش ها را از رویکردهای بیمه سرمد در سال جاری عنوان کرد.

در ادامه این نشست، پژمان نریمانی معاون اجرایی، به تشریح برنامه های این معاونت،

ارایه گزارشی در خصوص باشگاه مشتریان و برنامه های توسعه بازار و امور بیمه گذاران پرداخت.

دکتر سید محمد موسوی مدرس دانشگاه نیز به عنوان میهمان در این نشست، سخنرانی با موضوع مهارت های مدیران موفق ارائه داد.

عملکرد شرکت در ۹ ماهه امسال نیز طی گزارشی توسط جابر توان مدیرکل برنامه ریزی و فناوری اطلاعات ارائه شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود