امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/27 1398

 

گروه سایبان- ساختمان جدید شعبه اصفهان بیمه سینا در راستای اهداف مشتری‌مدارانه و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌گذاران این شهر افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه اصفهان با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران کل این شهر در روز سه‌شنبه 26 آذرماه 1398 در اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل بیمه سینا در این مراسم ضمن معرفی بیمه سینا به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که رسالتش ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، کارکردهای بیمه را در ابعاد مختلف تشریح کردند و به اهمیت و نقش بیمه در شرایط بحران پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به انحراف منفی 3/72 درصدی ضریب نفوذ بیمه در ایران نسبت به جهان، به چالش‌های عدم توسعه‌یافتگی بیمه در کشومان پرداخت و ضعف فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه را اصلی‌ترین عامل آن برشمرد.

رضا جعفری در ادامه افزود: بدون شک یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشورمان پرداختن به موضوع فرهنگ‌سازی و ایجاد بسترهای اجتماعی است که برای تحقق این هدف باید در این حوزه کارهای زیرساختی فرهنگی انجام شود تا روند توسعه بیمه سرعت بیشتری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به ضریب نفوذ هفت درصدی بیمه و همچنین افزایش سهم بیمه‌های زندگی که در برنامه ششم توسعه روی آن تأکید شده است، نیاز به عزم ملی و حمایت‌های همه‌جانبه رسانه‌ها، نهادها و دستگاه‌های ذیربط در جهت ارتقای سطح فرهنگ و دانش بیمه‌ای افراد در جامعه دارد.

ایشان فروش بیمه‌های زندگی را یکی از راهکارهای افزایش ضریب نفوذ بیمه دانست و گفت: تلاش برای رشد بیمه‌های زندگی به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور، از دیگر اولویت‌هایی است که باید مورد توجه فعالان این حوزه قرار گیرد. بدون تردید با رشد بیمه‌های زندگی می‌توان امیدوار بود که منابع خرد به‌سمت این حوزه رفته و ضریب نفوذ بیمه افزایش یابد. از سوی دیگر، بیمه زندگی با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد می‌تواند نقش مهمی در فعال‌کردن بازار سرمایه ایفاء کند و به‌عنوان ابزاری برای تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی و رونق‌بخشی صنعت کشور باشد.

نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا در پایان تاکید کرد: اگر بر اساس نیازهای مشتریان طرح‌های جدید بیمه‌ای طراحی یا بازطراحی طرح‌های قبلی انجام شود به‌طور حتم ضریب نفوذ بیمه رشد قابل توجهی خواهند داشت.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل بیمه سینا با کارکنان و نمایندگان شعبه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند و همکاران و نمایندگان فروش این شعبه را به تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های استراتژیک شرکت ترغیب نمودند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود