امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
09/24 1398

 گروه سایبان - برخی منابع آگاه، خبر رازپول را که پیش از این در کانال تلگرامی اش منتشر کرده بود تائید کردند و اذعان داشتند که محمد رضایی به مدیرعاملی بیمه ایران یک گام دیگر نزدیک تر شده است.

به گزارش رازپول، محمد رضایی که از مهرماه امسال به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شده است، چهارمین مدیرعاملی است که از سال 1392 به صندلی مدیرعاملی بیمه ایران تکیه می زند. پیش از او محسن پورکیانی، عباس حسینی و محمود امراللهی در دولت های دهم و یازدهم این پست مدیریتی را در اختیار داشتند و رضایی یکی از مدیرانی است که از بدنه کارشناسی بیمه ایران چنین مسئولیتی را به دست آورده است.

او که پیش از این به عضویت هیات مدیره بیمه سینا درآمده بود پس از بازگشت به هیات مدیره بیمه ایران در نیمه دوم امسال و با جدایی پورکیانی از این مجموعه به عنوان سرپرست مشغول به کار شد.

به نظر می رسد که او آزمونی سخت را پیش رو دارد چراکه اعتماد به بدنه کارشناسی این مجموعه فرصتی را مهیا کرده است که دانش آموختگان بیمه ایران آنچه را که در سال های گذشته اندوخته اند به منصه ظهور برسانند. بدون شک عملکرد او در این مجموعه پایه ای برای تکرار این رویه خواهد شد و این یکی از آزمون های جدی او در روزهای پیش رو است.


رضایی درحالی بیمه ایران را تحویل می گیرد که این شرکت دارای 5400 میلیارد تومان زیان انباشته است اما به نظر می رسد که این آمار نیاز به شفاف سازی بیشتری دارد و بنابر آخرین مندرجات صورت های مالی دارای 3700 میلیارد تومان مطالبات از نمایندگان وجود دارد.

سازمان حسابرسی در بند 4 صورت های مالی این شرکت اذعان کرده است که بیمه ایران دارای 2300 میلیارد تومان کسری ذخیره خسارت معوق ثالث است که این اعمال آن صورت های مالی را متاثر خواهد کرد و به نظر می رسد که یکی از ماموریت های مهم رضایی سامان دهی این وضعیت است. باید دید که آیا رضایی می تواند نسبت به شفافیت بیشتر در این زمینه اقدام کند؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود