امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/10 1398


گروه سایبان - سید محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در پاسخ به این پرسش خبرنگار رازپول در خصوص لزوم حفظ ارتباط بین فدراسیون بیمه گران و بیمه گران اتکایی آسیایی و آفریقایی (فیر) و شرکت های ایرانی در شرابط فعلی تحریم می گوید که بیمه گران ایرانی باید حوصله کنند و ارتباط خود را در شرایط فعلی با دنیا قطع نکنند.

وی با اشاره به اینکه حق عضویت سالانه در این مجموعه رقم قابل توجهی نیست، اضافه می کند که این ارتباطات به عنوان یک سرمایه باید حفظ شود.

وی اضافه می کند که فلسفه فعالیت های بیمه ای مولفه ی جهانی بودن است و فدراسیون بیمه گران و بیمه گران اتکایی آسیایی و آفریقایی (فیر) یکی از مجموعه های خوب است که بیمه گران ایرانی در آن عضویت دارند.

آسوده در پاسخ به این پرسش که آیا در اجلاس اخیر این کنفدراسیون شرکت داشته اید گفت که اعضا می توانند در این اجلاس شرکت کنند و فقط موضوع اخذ ویزا از کشور محل برگزاری مطرح است.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان اذعان دارد که موضوع تنها حضور در نشست های سالانه نیست و اعضا می توانند همکاری های خود را در قالب دریافت اطلاعات و تحقیقات داشته باشند.

آسوده به این واقعیت اذعان دارد که در سال های اخیر ارتباطات کاهش یافته است اما می گوید حفظ ارتباطات منطقی است.

وی در پاسخ به این پرسش که در دیدار امشب به عنوان یک بیمه گر ایرانی چه مباحثی را با دبیرکل این مجموعه مطرح خواهید کرد می گوید که دبیر کل فیر تابع اعضاست و اکثریت اعضای این کنفدراسیون کشورهای آسیایی و آفریقایی مسلمان و عربی و طرح مشکلات در این دیدار می تواند به تقویت ارتباطات کمک کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود