امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/30 1398

 گروه سایبان - چندی پیش بود که سید مرتضی حسنی عقدا عضو هیات عامل بیمه مرکزی پس از جدایی از این مجموعه به عنوان معاون مدیرعامل در بخش اقتصادی و پشتیبانی به بیمه پاسارگاد پیوست.

اما ظاهرا یا علاقه بیمه پاسارگاد به اعضای سابق هیات عامل بیمه مرکزی فراوان است و یا اشتیاق اعضای هیات عامل بیمه مرکزی به صندلی های مدیریتی این مجموعه؛ علی ایحال این جاذبه ها به حدی است که سبب جذب این مدیران توانمند شده تا جایی که یکی دیگر از معاونین بیمه مرکزی نیز به بیمه پاسارگاد پیوسته است.


حبیب میرزایی معاون سابق نظارت بیمه مرکزی چندی است که به عنوان معاون مدیرعامل در بخش توسعه بازار و شبکه فروش این شرکت مشغول به فعالیت است. او پیش از این یکی از گزینه های مدیرعاملی شرکت بیمه سینا نیز بود که به دلایلی این مهم محقق نشد!


مدرک تحصیلی میرزایی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی است و در زمان ریاست کلی امین او معاون نظارت بیمه مرکزی و عضو هیات عامل بود.


لازم به اشاره است که معاون مدیرعامل در بخش توسعه بازار و شبکه فروش جزء پست های کلیدی شرکت های بیمه ای به حساب نمی آید و برای کسب این پست نیاز به گذراندن مراحل آیین نامه احراز صلاحیت کارکنان کلیدی شرکت های بیمه (آیین نامه 90) نیست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود