امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/29 1398

 گروه سایبان - در حالی روز گذشته محمدرضا میری لواسانی به عنوان رئیس هیات مدیره بیمه البرز در جلسه ساعت 12 هیات مدیره این شرکت حضور داشته است که تاریخ نامه ابراهیم پور مدیرعامل گروه مالی نشان می دهد که او در همین تاریخ از سمت خود عزل شده است!

بررسی دقیق تر صورت جلسه هیات مدیره بیمه البرز و نامه مدیرعامل گروه مالی ملت بیانگر این مسئله است که در حالی برابر اساسنامه اختیارات هیات مدیره به رئیس هیات مدیره بیمه البرز واگذار شده که او نیز نمی تواند عهده دار این مسئولیت باشد. با واگذاری اختیارات مدیرعامل به رئیس هیات مدیره و تا زمان تعیین تکلیف معلوم نیست وضعیت این شرکت چه خواهد شد؟

 در همین زمینه بخوانید:

برکناری رئیس هیات مدیره / در جلسه هیات مدیره روز گذشته بیمه البرز چه گذشته است؟


گروه سایبان - جلسه روز گذشته هیات مدیره بیمه البرز دارای حواشی ای بوده است که این حواشی تا به امروز ادامه داشته است. اما در این میان ماجرای تماس تلفنی با یک مقام مسئول بالادستی چه بود؟

.

  1. میهمان
    پاسخ 30 مهر 1398 15:21 رضایی
    سلامتنها عضو هیئت مدیره البرز که واقعا مرد بود و جلوی اعضای ... بیمه البرز ایستادمیرلواسانی بودو زیر بار زور نرفت و برای ایجاد انگیزه در کارکنان بیمه البرز تلاش میکردمتاسفانه مافیا اونقدر پول خرج کردن تا ایشان را برکنار کنندوزیر اقتصاد بیمه البرز را حیات خلوتی برای ویژه ها قرار داده ۱۴ساله که به بیمه البرز اججاف میشه
  2. میهمان
    پاسخ 1 آبان 1398 23:15 احمد
     اوضاع بيمه البرز اسفبار بار است و افرادي كه چندين سال در اين شركت هر تخلفي را انجام داده اند حالا اجازه با قانون شكني  جلوي شفافيت و اخلاق و پاكي ايستاده اند. 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود