امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/29 1398

 گروه سایبان - محمد رضایی سرپرست بیمه ایران با رای شورای عمومی بعنوان رئیس این شورا و علی جباری، ابراهیم کاردگر، مسعود بادین و حجت اله بهاری فر بعنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.

به گزارش رازپول، شورای عمومی صبح امروز با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و طی آن در خصوص انتخاب رئیس شورای عمومی و اعضای هیئت رئیسه رای گیری بعمل آمد.

در این نشست با توجه به اتمام دوره ماموریت محسن پورکیانی در شرکت سهامی بیمه ایران، اعضای شورای عمومی با قدردانی از زحمات وی درسندیکا، در خصوص سمت ریاست شورای عمومی تصمیم گیری کردند و محمدرضایی را بعنوان رئیس شورای عمومی انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه؛ علی جباری، ابراهیم کاردگر، مسعود بادین و حجت بهاری فر بعنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه و داریوش محمدی و مینا صدیق نوحی بعنوان اعضای علی البدل هیئت رئیسه  انتخابات شدند.

همچنین هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران نیز در اولین جلسه خود دکتر سیدمحمد کریمی را بعنوان رئیس و دکتر علی جباری را عنوان  نایب رئیس انتخاب نمود.

لازم به ذکر است هیئت رئیسه از ارکان جدید سندیکای بیمه گران ایران است که طی اساسنامه جدید تشکیل شد و در اداره سندیکا نقش دارد. هیئت رئیسه مرکب از دبیرکل و چهار عضو اصلی و دو عضو علی البدل است. اعضای اصلی و علی البدل از بین عالی ترین مقام های اجرایی موسسات عضو، برای مدت دو سال توسط شورای عمومی انتخاب می شوند. تداوم عضویت افراد مذکور در هیئت رئیسه، مشروط به استمرار تصدی آنها در سمت مدیر عاملی یکی از موسسات عضو خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود