امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
07/22 1398

گروه سایبان - بیمه سرمد به تکواندوکاران تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، بیمه زندگی هدیه داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسمی که به این منظور در فدراسیون تکواندو با حضور رئیس فدراسیون و رئیس هیات مدیره این شرکت، برگزار شد، به مدال آوران تیم تکواندوی کشور که در مسابقات بین المللی سال گذشته در جزیره کیش، با عنوان تیم سرمد، موفق به کسب رتبه نائب قهرمانی شده بودند، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری اهدا شد.

دکتر مجتبی کاتب در این نشست، یکی از مشکلات ورزشکاران را نداشتن مستمری در دوران میانسالی عنوان کرد و گفت: تکواندوکاران با این بیمه نامه، می توانند در دوران میانسالی یا از کارافتادگی و آسیب دیدگی، از مستمری ماهیانه برخوردار شوند.

وی، با بیان اینکه امیدواریم این مشکلات هرگز برای هیچ یکی از ورزشکاران، پیش نیاید، گفت: بیمه سرمد کاهش دغدغه ورزشکاران را برای آینده، از مسئولیت های خود در حوزه اجتماعی می داند.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در این دیدار، از حمایت مالی این شرکت برای مسابقات انتخابی المپیک در کشور صربستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تکواندوکاران در این رقابت ها، مدال های خوش رنگی را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاورند.

بر اساس این گزارش، به محمدحسن پلنگ افکن و امیرمحمد بخشی برای کسب مدال طلا، علی نجفی و سعید رجبی برای کسب مدال نقره، حمیدرضا هادیان، آریان محمدی و مهدی جلالی برای دریافت مدال برنز به عنوان مدال آورندگان مسابقات تکواندوی جزیره کیش در سال گذشته، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری سرمد تقدیم شد.

همچنین بیمه نامه های زندگی سرمد به فریبرز عسکری ، علی محمد بسحاق، وحید عبدالهی و علیرضا کشمیری به عنوان سرمربی و مربیان این تیم نیز اهدا شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود