امروز: چهارشنبه، 20 آذر 1398
07/14 1398

 گروه سایبان - مهمترین هدف شرکت های بیمه از برگزاری جشنواره ارتقاء سطح فنی فروش و افزایش  فروش بیمه های معرفی شده در جشنواره طبق استانداردها و بودجه برنامه ریزی شده است .
برگزاری جشنواره های فروش محصولات بیمه ای در تمام دنیا عامل انگیزشی فروش بیمه نامه است و در سال های اخیر سبب تغییر  نگرش و تمرکز  بر فروش بیمه در استان های مختلف کشور شده است.
جشنواره ها می تواند ابزارهای انگیزشی خوبی برای نمایندگان باشد، و در جریان برگزاری آنها، عملکرد نمایندگان رتبه بندی می شود تا مشخص گردد عملکرد هر نماینده تا چه اندازه به برنامه هدف گذاری شده نزدیک است و این رتبه بندی سبب می شود نمایندگان برای کسب جایزه ، برنامه ریزی شده ، مدون و منسجم حرکت کنند.
بیمه سامان اخیرا با معرفی جشنواره جدید بیمه های درمان و عمر برنامه ای برای افزایش درآمدنمایندگان خود نیز تدارک دیده است که این امتیاز علاوه بر کارمزدهای پرداختی به نمایندگان است.
با توجه به  بازخوردهای مثبت جشنواره های بیمه سامان در سال های گذشته  برگزاری پنجمین جشنواره این شرکت کلید خورده است چراکه در سال گذشته تاثیر چشمگیری در افزایش انگیزه و فروش شرکت داشته به طوریکه درخواستهای مکرری از سوی انها برای دریافت الگوریتمهای فروش و مشاوره صورت گرفته است.
در جشنواره اخیر بیمه سامان سه سطح فروش برای بیمه های درمان و عمر پیش بینی شده است و کسب هر امتیاز در این سه پاداش های قابل توجهی در برخواهد داشت .
به عبارت دیگر نماینده ای که هدف فروش پله های اول تا سوم را دارد نه تنها کارمزد هدف درمان و 70درصدی عمر را دریافت می کند بلکه به ازای هدف محقق شده و تعداد صدور و وصول بیشتر حق بیمه های درمان به راحتی امکان رشد این دریافتی را در مدت اکران جشنواره دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود