امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/29 1398

بیمه سامان از مرداد ماه امسال کمپین جدید بیمه درمان خانواده را با شعار مطمئن تر از مطمئن رونمایی کرده است.

کمپین جدید بیمه سامان که از مرداد ماه امسال کلید خورده و تا مهرماه ادامه دارد برای معرفی خود از نمادهایی مانند تخت بیمارستانی، عصا و صندلی چرخدار استفاده کرده است .

این کمپین با هدف افزایش آگاهی و ایجاد تداعیات مثبت نسبت به نام محصول جدید این شرکت طراحی شده است و در بیلبوردهای اکران شده در سطح شهر تلاش دارد وضعیت مطمئن و مطمئن تر را به نمایش بگذارد. مسلما برای انتقال پیام در حوزه بیمه های درمان باید به سراغ نمادهای رایج و متداول در این بخش رفت که نمونه های آن تخت های بیمارستانی، صندلی های چرخداد و عضا است.

بنابراین بیمه سامان تلاش دارد که به مخاطب خود پیام تمایز بیمه درمان خانواده سامان را منتقل کند و در انتقال این پیام یک نکته ظریف را نشانه رفته است و آن موضوع اطمینان بیشتر در خرید بیمه های درمانی این شرکت است. بنابراین بیمه سامان در این حوزه سعی کرده که از از عناصر تصویری آشنا در حوزه درمان استفاده کند.

تنوع انتظارات بیمه ای در ذهن مخاطب که مرتبط با نیازهای متنوع مخاطب در حوزه سلامت است،سبب می شود اشاره به هر پوششی به معنی کمبود احتمالی پوششی دیگر باشد و مخاطبان معمولا قبل از خرید بیمه نامه این پوشش ها را مقایسه خواهند کرد و بیمه سامان در این کمپین تلاش دارد که بیمه های درمانی خود را مطمئن معرفی کند. بنابراین استفاده از علائم رایج در این حوزه به معنی عاریت از سایر کمپین های اکران شده در حوزه بیمه نیست و صرفا حول بیمه های درمانی متمرکز است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود