امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
05/23 1398

 گروه سایبان - با تصويب هيات مديره بيمه اتكايي امين، بازسازي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهرستانهاي سيل زده آق قلا و گميشان همزمان با عيد قربان آغاز شد.

به گزارش رازپول، در مراسمي كه صبح روز دوشنبه با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان، اردشير توماج فرماندار اين شهرستان و مصطفي كيايي مديرعامل بيمه اتكايي امين در مرکز فرهنگی و هنری فراگیر آق قلا برگزارشد، بازسازي كانون هاي پرورش فكري آغاز شده است.


مصطفي كيايي مديرعامل بيمه اتكايي امين در همین زمینه در نشستی با اشاره به ضرورت توجه به مسئوليت هاي اجتماعي توسط بنگاه هاي اقتصادي گفت؛ هيات مديره بيمه اتكايي امين با عنايت به مسئوليت هاي اجتماعي و حمايت از فعاليت هاي خيرخواهانه به عنوان شركتي با فعاليت هاي غيرمستقيم بيمه اي، با اختصاص بودجه به اين بخش موافقت كرد.


وي با اشاره به اينكه آينده كودكان و نوجوانان  با پرورش آنها بيمه مي شود و انديشه اين گروه را از طريق اين كانون مي توان بيمه كرد، گفت: به همين دليل بيمه اتكايي امين با توجه به اين مقوله خاص تصميم دارد كه با مشاركت در بازسازي مفهوم بيمه را به صورت عملي براي مردم اين منطقه به تصوير كشد.


وي با بيان اينكه صنعت بيمه عوارض مختلفي مي پردازد و سالانه خسارت هاي سنگيني را متحمل مي شود، گفت: توجه به مقوله فرهنگ سازي بيمه از چنين مجراهايي مي تواند منجر به افزايش ضريب نفوذ و كاهش ضريب خسارت ها شود.

كيايي با بيان اينكه در موضوع سيل بيمه اتكايي امين با ايقاي نقش به موقع و واريز سهم اتكايي اش به بيمه مركزي توجه زيادي به بازسازي مناطق اسيب ديده و كمك به زندگي مردم منطقه داشت، گفت: بازسازي مكاني كه تعليم و تعلم سالانه دوهزار نفر از كودكان و نوجوانان كشور را برعهده دارد،براي صنعت بيمه به نوعي سرمايه گذاري است.

وي با اشاره به اينكه بعد از اتمام پروژه بازسازي اتكايي امين امادگي اموزش مفاهيم بيمه اي موثر در زندگي مردم را در كانون دارد و آنرا اجرا خواهد كرد،گفت؛ بيمه اتكايي امين خريد پوشش هاي بيمه اي سيل،زلزله،سرقت و آتش سوزي را براي اين مجموعه هاي فرهنگي تقبل كرده است.


لازم به اشاره است که استاندار گلستان نیز در اين مراسم اذعان کرده است که  سه مرکز فرهنگی در سیل اخیر در گمیشان و آق قلا آسیب دید که بیمه اتکایي امین کشور با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان آن را بازسازی می‌کند.

حق شناس افزود: در سیل اخیر بخش‌های مختلفی از جمله مدارس، مراکز فرهنگی، بنا‌ها و واحد‌های مسکونی خسارت دیدند که جبران بخشی از آن‌ها را دولت متقبل شده است، اما از مردم و خیران انتظار داریم که به کمک دولت بیایند تا بازسازی‌ها شتاب گیرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود