امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
05/19 1398

  

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه تجارت نو در همایش سراسری نمایندگان این شرکت، استراتژی های فروش سال جاری بیمه تجارت نو را برای شبکه فروش تبیین کرد .

به گزارش رازپول، همایش سراسری شبکه فروش تجارت‌نو  با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران و جمع وسیعی از نمایندگان  این شرکت و برخی از کارگزاران برگزار شد.

نیما نوراللهی مدیرعامل این شرکت با ابزار خرسندی از استقبال نمایندگان از این همایش سراسری و حضور ایشان در این مراسم خود را نیز یک فروشنده معرفی کرد و اذعان داشت که به فروشندگي ام افتخار مي كنم.

وی با بیان اینکه نزديك به ٧٠ هزار نفر شبكه فروش صنعت بيمه مشغول به کار هستند و سال گذشته بالغ بر ٤٤ هزار ميليارد تومان حق بیمه تولید شده است، اضافه کرد که حدود ٧٠ درصد از حق بیمه کشور توسط شبكه فروش توليد شده است.

نوراللهی با بیان اینکه اگر متوسط كارمزد را ١٠ درصد در نظر بگیریم، سرانه كارمزد شبکه فروش به ٤ ميليون تومان خواهد بود، اذعان کرد که  مقایسه سرانه کارمزد شبکه فروش در برابر هزينه ها نشان می دهد که این سرانه  رقم قابل توجهی نیست.

به گفته وی سرانه درامد شبکه فروش  در بیمه تجارت نو به ٢ميليون و ٤٠٠ هزار تومان رسیده است که هرچند رقم قابل ملاحظه ای نیست اما در مقایسه با سال قبل افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل بیمه تجارت نو با بیان اینکه قاعده ٢٠ به ٨٠ در صنعت بيمه وجود دارد در توضیحات تکمیلی این بخش اضافه کرد که به عبارت دیگر ١٤ هزار نماینده بالغ بر ٨٠ درصد توليد حق بیمه صنعت بيمه را برعهده دارند. به گفته وی ما در بیمه تجارت نو با استفاده از ابزارهای تشویقی به دنبال افزایش درآمد سرانه نمایندگان هستیم.


نوراللهی با تشریح این نکته که شناخت عامل مهمي در فروش بیمه نامه است به نمایندگان توصیه کرد که با مطالعه اهداف و استراتژی شرکت، بازارهای هدف مناسبی را برای بازاریابی شناسایی کنند و ضمن شناخت دقیق سازمان خود، از شناسایی رقبا و مشتریان و بیمه گذاران غافل نباشند.


وی با بیان اینکه برای جذب پرتفوی نفتی رقابت سختی در بین شرکت های بیمه وجود داشت اذعان داشت که شناخت دقیق تلاش رقبا برای حذف تجارت نو را بی نتیجه گذاشت .

نوراللهی با بیان اینکه روند سود بيمه گري در سال هاي اخير نزولي بوده است گفت :رشته مسئوليت پاشنه اشيل صنعت بيمه است و ضريب خسارت آن در حال افزايش است و ضريب سود بيمه گري این رشته كاهش معني داري يافته است.

نيما نوراللهي از افتتاح ساختمان این شرکت در عيد غدير خبرداد.


در این جمع بالغ بر 700نفر از نمایندگان و کارگزاران ، مدیران و پرسنل این شرکت حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این مراسم ابوطالب قره چماقلو که معاونت شبکه فروش و توسعه بازار تجارت‌نو را برعهده دارد درخصوص جزئیات این همایش گفت: بالغ بر ۴۵ نماینده و کارگزار برگزیده به همراه شعب برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که برای تمامی آنها لوح و جوایزی درنظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: درفرصت به وجود آمده سعی بر این است با ارج نهادن به تلاش همکاران ساعی و کوشا انگیزه سایرنمایندگان و کارگزاران نیز بیشتر و بیشتر شود.

دبیر همایش با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی با حمایت مدیر عامل و موافقت هیئت مدیره مصوب شده و به اطلاع حضار خواهید رسید، افزود: جشنواره های فروش براساس مدل حرفه‌ای جهت پوشش متوازن پرتفو طراحی می‌شود که حاصل آن رشد کمی درآمد شبکه فروش و افزایش متقارن پرتفوی شرکت است.

قره چماقلو گسترش سهم تجارت‌نو از بازار بیمه را یکی از اهداف اصلی مجموعه اعلام کرده و اظهار داشت: انتظار این است که محصول برگزاری این همایش ایجاد باور در میان فعالان شبکه فروش این شرکت باشد. ایمان به اینکه بیمه تجارت‌نو با اتکا به فناوری و نیروی انسانی خلاق ظرفیت صعود به سطوح بالاتر نسبت به جایگاه فعلی و رقابت با بزرگان صنعت بیمه را دارد.

وی نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در”سال رونق تولید” را یکی از اهداف اصلی این همایش برشمرده و افزود: نشان دادن توانمندی تجارت‌نو درصنعت بیمه، دیدار و ایجاد تعامل بیشتر میان ارکان مجموعه درراستای توسعه هدفمند و گسترش سهم بازار وآشنایی بیشترشبکه فروش با عملکرد، برنامه های آتی و راهبردی شرکت از دیگر اهداف این مراسم است.

معاونت شبکه فروش و توسعه بازار افزود: اعتقاد ما این است که همه برای رونق تولید تکلیف داریم از آنجا که بانک و بیمه سهل کننده روند تولید هستند در این راستا تجارت‌نو نیز برای تسهیل ارائه پوشش های بیمه‌ای عزم جدی دارد. این مهم علاوه بر آنکه به حوزه های تولید و خدمات کمک شایانی می‌کند خود نیز بخشی از تولید ناخالص داخلی خواهد بود.


لیست نمایندگان و کارگزاران برتر شرکت + اسامی
tejarat-no.pdf [حجم: 85.58 کیلوبایت] (تعداد دانلود: 10)
مشاهده آنلاین فایل: tejarat-no.pdf 

.

برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.