امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
05/1 1398

گروه سایبان - بیمه سینا در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های بیمه‌ای و به‌وجود آمدن زمینه‌های مناسب برای زائران عراقی در حین سفر به ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت بیمه التضامن عراق به امضای مشترک دکتر رضا جعفری و احمد جاسم سلمان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، این تفاهم‌نامه شامل همکاری و مشارکت در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تحت پوشش، راهنمای پزشکی و معرفی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اخذ پذیرش بستری در بیمارستان‌های سراسر کشور ایران بر اساس شرایط بیمه‌نامه می‌شود.

در راستای گسترش همکاری‌های بیمه‌ای فی‌مابین ایران و عراق، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا در بازدیدی دو روزه‌ای که از کشور عراق داشتند با احمد جاسم سلمان مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت بیمه التضامن، رئیس سندیکای بیمه مرکزی عراق، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و نیز سرکنسول‌های ایران در نجف و کربلا دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر رضا جعفری در این بازدید از نزدیک در جریان بازار و توانمندی‌های بیمه‌ای در کشور عراق قرار گرفت و توصیه‌ها و راهکارهایی نیز در جهت فرهنگ‌سازی و گسترش صنعت بیمه در این کشور ارائه کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود