امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
05/2 1398

 گروه سايبان- مديرعامل بيمه تجارت نو در يك اقدام حرفه اي به رقيب خود تبريك گفت.


مسلما بیمه آسیا در شصتمین سالروز تاسیس خودتبریکات مختلفی را از جانب ذی نفعان مختلف دریافت کرده است، اما یکی از متفاوت ترین آنها پیام تبریک مدیرعامل شرکت رقیب بود.


روز گذشته در سالروز تاسیس بیمه آسیا، نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو که دوره قبلی خدمت خود را در این شرکت سپری کرده بود، با اعلام یک پیام تبریک عمومی به همکاران خود در این شرکت نشان داد که قدردان آموخته های خود از بیمه آسیا است و به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ صنعت بیمه  به رعایت اصول اخلاقی و رفاقت در عین رقابت پایبند است. مسلما ترغيب رقبا به پاي بندي به اصول اخلاقی درکسب و کار به سالم سازي محیط رقابتی کمک می‌کند. 


پاي بندي به اخلاق در همه شئون حرفه و نشان دادن وجه اخلاقی کسب وکارهای رقابتی ، مسلما تاثیرات مثبتی بر رقیب حرفه ای خواهد داشت و نوراللهی به خوبی این را درک کرده است. اخلاق رقابت در کسب و کار و رقابت اخلاقی از چالش های مهم در اخلاق حرفه ‌ای است. تبیین نقش اخلاق حرفه ‌ای در رقابت در صنعت بیمه در شناخت سه مفهوم عمده اخلاق حرفه‌ای، رقابت و صنعت بیمه است. نوراللهی می داندکه رقابت‌ پذيري اخلاقی، دست ‌یابیبنگاه به جایگاه انحصاری به شرط پای‌ بندی به حقوق رقباست. 


مدیرعامل بیمه تجارت نو درک کرده که پای‌ بندی به حقوق رقبا آن نیست که توان رقابتی و مزیت استراتژیک خود را افزایش ندهیم و برای دستیابی به جایگاه انحصاری تلاش نکنیم، بلکه پای‌بندی به حقوق رقبا در اصول اخلاقی آن است که جهت ‌گیری رقابت، باید به سمت نفع بیمه ‌گذاران و حفظ حقوق مصرف‌ کنندگان باشد و بیمه آسیا به عنوان یک پیشکسوت در این زمینه شایسته دریافت احترام رقباست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود