امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
04/25 1398


گروه سایبان - مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بيمه ملت به منظور بررسی صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به 29 اسفند 97 با حضور بیش از 91 درصد صاحبان سهام، برگزار شد و طی آن تقسیم سود ۲۵۰ ریالی بین سهامداران به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بيمه ملت (سهامي عام) با حضور بیش از ۹۱ درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی، اعضای هیات‌مدیره و دکتر علی صلاحی‌نژاد مدیرعامل شرکت بیمه‌ملت ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 25 تیر ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های سازمان مديريت صنعتي برگزار شد.


بر اساس این گزارش، هیات رئیسه مجمع متشکل از آقایان خمجانی به عنوان رئیس مجمع، خادم‌المله و منجی به عنوان ناظران مجمع و آقای هاشمی معاون مالی شرکت به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.


در ابتدای این جلسه، گزارش هیات‌مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی 1397 از سوی دکتر صلاحی‌نژاد ارائه شد.

همچنین با اعلام سود خالص ۸۶۰ میلیارد ریالی و EPS ۳۰۲ ریالی سال ۹۷، مقرر شد مبلغ ۷۱۲ میلیارد ریال  به ازای هر سهم، ۲۵۰ ریال سود بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده به سهامداران پرداخت شود .

بر اساس این گزارش، موسسه حسابرسی «شاخص انديشان» به عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل شرکت و موسسه حسابرسی دش و همکاران به عنوان بازرس علی‌البدل به عنوان بازرسان شرکت برای سال مالی منتهی به 29/12/1398 با اکثریت آراء انتخاب و روزنامه دنياي اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت، جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

 گفتنی است؛ یوسف مقدمی به نمایندگی از بیمه مرکزی و خانم باقری به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار در این مجمع حضور یافتند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود