امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
04/17 1398

 گروه سایبان - روز گذشته مراسم معارفه علیرضا یزدان دوست با حضور اعضای هیات مدیره بیمه آسماری برگزار شد .

به گزارش رازپول در این مراسم بهنام ایثاری با اشاره به اینکه شرکت ها دارای نمودار سنی هستند و کارهای اجرایی به عهده نیروهای جوان سپرده می شود، اذعان داشت که آسماری نیاز به چابک سازی داشت چراکه بازار آینده رقابتی و شدید خواهد بود و بیمه آسماری به عنوان یکی از شرکت های کوچک و توانمند بازار با استفاده از نیروی جوان در بخش اجرایی  برنامه دارد تا در این بازاررقابتی و پیچیده به اهداف پیش بینی شده دست یابد. او اضافه می کند که مدیرعامل سابق شرکت فرد توانمندی بود که به بیمه آسماری سرمایه، توانمندی و نام نیک افزودند و اعتماد به نسل جوان مانند آقای یزدان دوست نیز در همین راستا است.


ایثاری اضافه می کند که پرتفوی امسال آسماری سه رقمی پیش بینی شده اما دست یابی به این رقم دوز از انتظار هم نیست چراکه تورم به خودی خود این تاثیر را بر پرتفو شرکت ها و بیمه آسماری خواهد داشت. البته بیمه های مناطق آزادی برای فعالیت دارای دشواری هایی هستند اما با توجه به این دشواری ها آسماری بنادارد که پرتفوی خود را سه رقمی کند.

در ادامه آیت کریمی با بیان اینکه تغییر مدیرعامل حق سهام داران است به اینکه بیمه آسماری با حمایت سهام دار خود یعنی شرکت کمک رسان توانسته هدایت مطلوبی را در رشته درمان داشته باشد اشاره و اضافه کرد که در این شرکت هرپرتفویی پذیرفته نمی شود و برخی بیمه گذاران را تحت پوشش قرار نمی دهیم. به گفته وی آسماری الزامی به پذیرش همه پرتفو ها و کار با کارگزاران ندارد، نرخ دهی از طریق شرکت کمک رسان را عامل اصلی حرکت منطقی در رشته درمان عنوان کرد.

وی به چالش های بازارسرمایه اشاره کرد و اضافه کرد که بیمه آسماری بهموقع توانست از چالش های این بازار خارج شود گفت که بسیاری از منابع این شرکت در سپرده های بانکی و ساختمان سرمایه گذاری شده است.

در ادامه این مراسم ناصر کیان‌وش مدیرعامل سابق بیمه آسماری در بیان خاطرات روزهای ورود خود به این شرکت در جمع کارکنان گفت که در روزهای ابتدایی که به دعوت آقای کریمی وارد شرکت شدم احساس پشیمانی داشتم اما رفته رفته به مجموعه آسماری علاقه مند شدم و در سال 1395 هم به مجوعه فعالیت های این شرکت که عموما در رشته درمان متمرکز بود غرامت فوت و نقص عضو را به شکلی که نزدیک به بیمه حوادث است با مجوز بیمه مرکزی اضافه کردم و پرتفو درمان در این سال سه برابر شد. وی بااشاره به اینکه با وجود تمرکز بر رشته درمان ضریب خسارت بیمه آسماری مطلوب است.

در پایان این مراسم علیرضا یزدان دوست هم با بیان اینکه تلاش می کند به اهداف بودجه ای امسال دست یابد و در عین حال ضریب خسارت شرکت را کنترل کند گفت که بازاریابی مدرن و ارائه خدمات لوکس به مشتریان یکی از اهدافی است که در سال جاری دنبال خواهیم کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود