امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
03/28 1398

گروه سایبان - ظاهرا در جلسه امروزسندیکا توافق شده که اگر دردو جلسه آتی شورایعالی بیمه،تکلیف اصلاح اساسنامه سندیکا مشخص نشد،انتخابات دبیرکل دیگر منوط به اساسنامه قبلی سندیکا بوده و برگزار شود، اما گزینه های جدید دبیرکل چه کسانی هستند؟

هرچند که سندیکای بیمه گران ایران،امروز در جلسه  خود با حضور اعضاء،توافق کرده که تعیین تکلیف اصلاح اساسنامه جدید سندیکا  منوط به حداکثر دو جلسه آتی شورایعالی بیمه باشد، اما از گوشه و کنار خبر می رسد که به زودی اساسنامه سندیکا در شورای عالی بیمه تعیین تکلیف می شود . از سوی دیگر ظاهرا برخی مدیران عامل نیز نسبت به این موضوع که شاید اصلاح اساسنامه به زمان بیشتری نیاز داشته باشد و نباید انتخابات را به تعویق انداخت خواستار کارسازی این انتخابات هستند.

اما در فهرست جدید شنیده ها از چه کسانی برای کاندیداتوری نام برده می شود؟


محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی در سال های 1390 است . سیدمحمد کریمی در کارنامه خود استانداری مازندران، مدیرعاملی صندوق مهرامام رضا (ع) و ... را دارد.

محمد جواد فرشباف ماهریان که به آقای استراتژیست یا آزاد سازی معروف است نیز پیش از کریمی یعنی در سال های 1387 تا 1390 در بیمه مرکزی عهده دار مسئولیت بوده است.


سید عمادالدین قاضوی عضو هیات مدیره بیمه معلم و رئیس هیات امنای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری است. او نیز یکی از گزینه های مطرح در این خصوص است.


سیدمحمد علیپور یزدی دبیرکل فعلی و از مدیران شناخته شده صنعت بیمه نیز یکی دیگر از گزینه هاست.


پیشتر،سید محمد علیپور یزدی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، درگفتگو با «رازپول برگزاری انتخابات دبیر کل جدید سندیکا را منوط به اصلاح اساسنامه جدید سندیکا دانسته و گفته بود: مادامی که اساسنامه اصلاح نشود نمی توان تصمیم گیری کرد. »

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود