امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
03/23 1398

 گروه سایبان - آرام رشیدی گفت: یکی از شاخص‌های توسعه عملکرد سازمانی، ایجاد و بازنگری برنامه‌های آموزشی است و برنامه‌های آموزشی بیمه نوین با نگاه ارتقای توانمندی‌های کارکنان و شبکه فروش از ابتدای سال جاری برای سه گروه همکاران ستاد، شعب و نمایندگان تدوین شده و در حال برگزاری است.

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین  گفت که از سیاست‌های راهبردی اصلی شرکت بیمه نوین در حوزه بهسازی و توسعه عملکرد سازمانی؛ جانشین پروری، ایجاد شورای ارتقای کارکنان بر اساس شاخص‌های مدیریتی و سیستم انگیزشی در نیروی انسانی است.


آرام رشیدی،افزود: نوآوری و توسعه عملکرد سازمانی که در نهایت منجر به ایجاد مزیت رقابتی پایدار می‌شود به ایجاد راهبردهای نوین از جمله بسترسازی فرآیندهای آموزش موثر، مکانیزم ارتقا و انگیزش منابع انسانی بستگی دارد که این موارد با تشکیل کمیته یادگیری و شورای ارتقا اجرا خواهد شد.


وی گفت: یکی از شاخص‌های توسعه عملکرد سازمانی، ایجاد و بازنگری برنامه‌های آموزشی است و برنامه‌های آموزشی  بیمه نوین با نگاه ارتقای توانمندی‌های کارکنان و شبکه فروش از ابتدای سال جاری برای سه گروه همکاران ستاد، شعب و نمایندگان  تدوین شده و در حال برگزاری است.


معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین همچنین با اشاره به سیاست جانشین‌پروری در این شرکت گفت: از سال گذشته دوره‌هایی تحت عنوان ارتقای توانمندی‌های کلیدی منابع انسانی شعب به طور مستمر در حال برگزاری است و فرآیند ارتقای کارکنان شعب پس از گذراندن این دوره‌ها تعیین می‌شود. همچنین تدوین برنامه‌های آموزشی تخصصی شبکه فروش نیز با همکاری انجمن صنفی نمایندگان بیمه نوین و معاونت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی صورت می‌پذیرد.


به گفته رشیدی، هدایت شبکه فروش به سمت بازارهای هدف و تبیین سیاست‌های بازاریابی نیز از جمله دیگر مباحثی است که طی کارگاه‌های تعاملی به نمایندگان ارائه خواهد شد.

.

برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.