امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
03/21 1398


گروه سایبان - در مراسم نشست مشترک مدیر عامل و مدیران ستادی بیمه تعاون با کارگزاران ، نمایندگان و اصحاب رسانه در هتل المپیک تهران از بستر سانای بیمه تعاون رونمایی شد.

به گزارش رازپول، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون در مراسم رونمایی از طرح " سانا تعاون" گفت: بستر سانا امکان صدور هوشمند بیمه نامه از طریق ابزارهای الکترونیکی را فراهم آورده است . آینده صنعت بیمه در اختیار اینشورتک هاست و هر شرکتی ارتباط قوی تری با اینشورتک ها داشته باشد، در آینده موفق تر خواهد بود.

وی افزود: یکی از دلایلی که فروش بیمه های آتش سوزی و حوادث انفرادی در ایران ناموفق بوده، فروش سخت آنها و الزام به ارائه اطلاعات زیاد بوده است.

مدیرعامل بیمه تعاون خاطرنشان کرد فروش برخط بیمه نامه یعنی بیمه گذار بعد از پرداخت وجه بیمه نامه، کد یکتای بیمه مرکزی را دریافت کند نه اینکه بعد از پرداخت وجه برای دریافت مدارک به وی مراجعه شود.


دکتر مظلومی با اشاره به ضرورت توزیع ریسک در بین تمام شهرها و استان های کشور، اظهار داشت: راه درست صدور بیمه نامه حوادث طبیعی این است که شرکت ها فروش بیمه نامه های خرد داشته و به هر فردی بیمه نامه جداگانه و فردی بفروشند تا به طور طبیعی و خودکار توزیع ریسک شود.


مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: در این شرکت دو مسیر موازی را پیش می بریم یکی فروش بیمه نامه های خرد و دیگری کلان است ولی با توجه به اینکه قراردادهای بزرگ معمولا در چرخش است پس باید فروش خرد و درآمد پایدار داشته باشیم و در دراز مدت می تواند درآمد بالایی برای شرکت و شبکه فروش داشته باشد همچنین ما صد در صد به شبکه فروش اهمیت می دهیم و استراتژی هایمان را با تبادل نظر با شبکه فروش ایجاد می کنیم.


وی ادامه داد: به عنوان نمونه هرشرکت هر زمانی از وی درخواست شد باید NPL زلزله در هر استانی را داشته باشد. مدیرعامل بیمه تعاون اظهار داشت که این شرکت در جریان سیل امسال نیز فروش بیمه نامه حوادث را قطع نکرد ولی قبل از پذیرش هر ریسک بزرگ، فکری برای اتکایی آن می کند.


پوشش های این بیمه نامه را برای ساختمان تا ٢١٠ میلیون تومان و اثاثیه منزل تا ٩٠ میلیون تومان است و همچنین در بیمه نامه حوادث فوت و نقص عضو تا ٥٠ میلیون تومان است.

وی افزود که حتی مسافران عتبات عالیات نیز می توانند با این کارت خود را برابر حوادث تروریستی بیمه کنند. بستر سانا در حقیقت یک کارت اعتباری با سه مشخصه سریال، رمز اختصاصی و فعال سازی با کد نماینده است که بیمه گذاران می توانند از اعتبار موجودی آن استفاده کرده یا با آن بیمه نامه بخرند. بر این اساس بیمه گذاران می توانند با خریداری یک کارت اعتباری که به ابزارک موبایلی متصل است، در کمترین زمان و به سادگی بیمه نامه های حوادث و آتش سوزی را برای خود خریداری کنید.


مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد این شرکت تنها شرکت بیمه ای است که ساختار تعاونی دارد . همچنین وی از افزایش سرمایه این شرکت طی ماه های آینده به ١٥٠ میلیارد تومان با آورده نقدی و حق تقدم استفاده نشده سهامداران خبر داد و افزود: دلیل عدم افزایش بوروکراسی های اداری بوده است. وی سرمایه فعلی این شرکت را ٤٩ میلیارد تومان اعلام کرد و توضیح داد که در حال حاضر تفاوت این رقم تا ١٥٠ میلیارد تومان تامین شده است.


در بخش دیگری مدیر عامل بیمه تعاون گفت: طرح دیگری که در بیمه تعاون انجام شده بیمه درمان خانواده میباشد که در حال حاضر این طرح با پوشش های بسیار مناسب و حق بیمه منطقی آماده فروش است که در این طرح دیگر به وجود گروه بزرگ از متقاضی نیاز نیست و بر مبنای خانواده طراحی شده است.

در ادامه همتی مدیر بیمه های اشخاص بیمه تعاون در این خصوص گفت: در طرح سانا، حداقل اطلاعات از بیمه گذار دریافت می شود و امکان صدور بیمه نامه در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد. بر این اساس، بیمه گذاران می توانند کارت اعتباری سانا مورد نیاز را خریداری کرده و بعد از تماس با شماره موجود، رمزی را دریافت کنند و با استفاده از رمز و استفاده از آن در ابزارک موبایلی، بیمه نامه خود را در کمتر از دو دقیقه خریداری کنند

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود