امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
03/10 1398

گروه سايبان- مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، در بازدید از شعب استان همدان، بر تلاش همه اعضای شرکت در افزایش سهم بیمه آسیا از بازار تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا از همدان، مدیرعامل به همراه اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران، در جمع روسای شعب، استان و منطقه 9 حضور یافت و با آنها به گفت و گو پرداخت. دراین نشست که تا پاسی از شب ادامه داشت، در زمینه موضوعات گوناگون فنی، نیروی انسانی و شبکه فروش بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
مسعود بادین در این جلسه با اشاره به وضعیت پرتفوی شرکت به ویژه در استان ها، اظهار داشت: برای بهبود ترکیب پرتفوی و افزایش بازدهی فعالیت ها، ضروری است تا تلاش مضاعفی در این زمینه صورت بگیرد و به جای افزایش نیروی انسانی، چیدمان نیروها در شعب اصلاح شود.
وی افزود: در این راستا لازم است تا روسای شعب، استان و منطقه بر اساس حدود اختیارات اعلام شده، اختیارات لازم را به زیر مجموعه خود تفویض کنند تا نتیجه بهینه ای از عملکرد نیروی انسانی  حاصل آید.
مدیرعامل در ادامه با تاکید بر توجه بیش از پیش به موضوع وصول مطالبات شرکت، افزود: بخش قابل توجهی از پرتفوی شرکت توسط نمایندگان تولید می شود که این موضوع نشان از توانایی بالای شبکه فروش دارد، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در تولید مستقیم و غیرمستقیم پرتفوی، همواره باید تعادلی معقول حاکم باشد تا در درازمدت، شرکت از ناهنجاری های ناشی از عدم تعادل در این زمینه، آسیب نبیند.
تشویق کارکنانی که در کاهش نسبت خسارت فعال هستند، تاکید بر نوسازی نمای شعب منطقه، افزایش نظارت روسای شعب بر عملکرد زیرمجموعه خود و تاکید بر هوشمندی نسبت به مدیریت نمایندگان غیرفعال، از دیگر نکاتی بود که مدیرعامل در این نشست به آنها اشاره کرد.
مسعود بادین همچنین با اشاره به ویژگی های خاص منطقه 9 از لحاظ تفاوت های قومی و فرهنگی، وجود همدلی و اتحاد بین اعضای خانواده بیمه آسیا در این منطقه را ضروری دانست.
در این جلسه، مهدی شریفی عضو هیات مدیره و معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت در اظهاراتی، بر فروش بیمه های خوب به ویژه بیمه های عمر و پس انداز و عمر و حادثه تاکید کرد و گفت: در مدیریت پرتفوی، باید ارزیابی صحیحی از ریسک داشته باشیم.
 وی همچنین از روسای شعب خواست در حفظ و نگهداری پرتفوهای در دست و جلوگیری از خروج این پرتفو ها از سبد شرکت، مجدانه تلاش کنند.
بهروز ناظمی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور استان ها و شبکه فروش نیز در این نشست در سخنانی اظهار داشت: شعب، باید نگاهی واقع بینانه و اقتصادی به فعالیت های خود در بازار داشته باشند.
وی تصریح کرد: برای نیل به این هدف، ترکیب پرتفوی نیاز به اصلاح دارد. ناظمی تاکید کرد که برخی کارها در شرکت باید به نمایندگان تفویض گردد تا از جذب نیروی انسانی مضاعف، پرهیز شود.
گفتنی است در ادامه سفر مدیرعامل و هیات همراه به همدان، مدیرعامل از شعب و سرپرستی استان و منطقه 9 بیمه آسیا بازدید کرد و از نزدیک، به گفت و گو با کارکنان و کارشناسان شعب پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت. اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان نیز در ملاقاتی با مدیرعامل در محل سرپرستی همدان، به بیان مسائل و چالش های پیش روی شبکه فروش پرداختند و مدیرعامل نیز در این زمینه، رهنمودهایی ارائه کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود