امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
01/21 1398

 گروه سایبان - مدیرعامل بیمه ملت در آیین بزرگداشت نوروز باستانی در جمع مدیران و کارکنان گفت: سطح بالای توانگری بیمه ملت نشان‌دهنده تلاش کارکنان این نهاد بیمه‌ای و پشتوانه‌ای برای سال 98 است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی صلاحی‌نژاد با آرزوی سالی سرشار از امید با کمترین حادثه برای ایران، به سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور اشاره و اظهار کرد: وقوع چنین حوادث تلخی که مصداق بلایای طبیعی است اهمیت نقش نهادهای بیمه را دوچندان می‌کند.

مدیرعامل بیمه ملت سال 98 را یکی از دوران دشوار برای صنعت بیمه به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران دانست و گفت: خوشبختانه بیمه ملت توانست اهداف و ماموریت‌های خود در سال 97 را به صورت کامل محقق سازد و با خیال آسوده به چالش سال‌جاری برود...

وی افزود: اطمینان دارم با توانگری و کوشش همکاران ساعی بیمه ملت در همه حوزه‌ها از هیات‌مدیره گرفته تا معاونان، مدیران و نمایندگان می‌توانیم به پرتفوی بیشتری با وجود همه سختی‌های پیش‌رو دست یابیم.

به گفته صلاحی‌نژاد، بازگشت تحریم‌های ظالمانه آمریکا، افزایش نرخ ارز و کاهش درآمد و قدرت اقتصادی مردم از جمله عواملی هستند که علاوه بر کاهش در وضعیت اقتصاد خرد و کلان کشور ، صنعت بیمه را هم با نوسان مواجه می‌کند.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر خرد جمعی، انتقال درست اطلاعات به کارکنان را از جمله وظایف سازمان برشمرد و گفت: مسلما بر سازمان است که اطلاعات، اخبار، مصوبات هیات‌مدیره، بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها، استراتژی‌ها و اهداف شرکت را شفاف به کارکنان انتقال دهد تا کارکنان بتوانند نسبت به اجرای صحیح آن‌ها اقدام کنند.

صلاحی‌نژاد در همین خصوص اظهار کرد: «شایسته است از نظرات کارکنان در کارها استفاده شود چرا که انجام امور به صورت مشورتی و خرد جمعی، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. البته نظام پیشنهادات در پورتال، مسیر خوبی برای این امر است، اما شما می‌توانید از طریق مدیران‌تان و یا جلسات برگزار شده با سطوح مختلف سازمان با مدیرعامل، نظر و پیشنهادهای خود را اعلام کنید.


مدیرعامل بیمه ملت، با اشاره به برخی انتظارات سازمان از کارکنان ادامه داد: همکاران بکوشند با رعایت سلسله مراتب اداری دستورالعمل‌های سازمان را پیش ببرند.

مدیرعامل بیمه ملت، با تاکید برای تلاش به منظور نیل به اهداف سازمان گفت: بودجه پیش‌بینی شده برای سال جدید 950 میلیاردتومان اعلام شده و رسیدن به این رقم در کنار سایر اهداف سازمان، تلاش وافری را از سوی کارکنان و شبکه فروش می‌طلبد.

صلاحی‌نژاد با تاکید بر این‌که شبکه فروش نیز همچون سایر همکاران، در این مسیر همراه بیمه ملت است؛ اظهار کرد: از همه همکاران انتظار می‌رود که در کارها سستی نکنند چرا که انجام کارها زمانی دارد و باید در موعد مقرر به درستی انجام شود و بکوشید پاسخگویی خوبی داشته باشید.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر ضرورت اقدام کارشناسی برای کلیه اهداف و ماموریت گفت: در سال جاری برنامه‌های فراوانی برای اصلاح و بهینه‌سازی ترکیب پرتفو و اصلاح ساختارها تدوین کرده‌ایم که با تلاش مدیران، کارشناسان و نمایندگان قابل دستیابی خواهد بود.

در پایان این مراسم از مسعود اورنگ به عنوان قدیمی‌ترین مدیر بیمه ملت تجلیل و همچنین با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی مدیرعامل بیمه ملت از نمایندگان برتر «جشنواره تخفیفات زمستان سبز» تقدیر شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود