امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/7 1398


گروه سایبان - مدیرعامل بیمه ملت گفت: به زودی مجموعه‌ای از بیمه‌نامه‌ها را در یک قالب به نام "بیمه خانواده" عرضه می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه‌ملت، علی صلاحی‌نژاد در گفت‌وگو با ستاد خبری دوزادهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: رخداد نوروزی امسال، یعنی سیلی که در برخی مناطق به وقوع پیوست بیان‌گر آن بود که صنعت بیمه به خوبی کالاها و پوشش‌های خود را به خوبی توضیح و ارائه نکرده بود، بنابراین نفروختن بهتر از فروش ناقص است.

وی افزود: در این راستا بیمه ملت تصمیم دارد تمام پوشش‌های بیمه‌ای خود را به صورت کامل به مشتریان ارائه کند، یعنی بیمه‌گزاران باید توضیحات کامل از محصول را به بیمه‌شوندگان بدهند، نخست ارائه اطلاعات جامع سپس توجه به نرخ آن برای ما اولویت دارد.

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به این‌که بیمه ملت در 3 استان سیل‌زده حدود 226 میلیارد تومان پوشش بیمه‌ای ارائه کرده است، گفت: در پوشش‌هایی که صورت گرفت خسارتی که وارد شده حدود 2 میلیارد به بیمه ملت و 8 میلیارد به بخش اتکایی این شرکت است.

صلاحی‌نژاد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های نمایشگاه بورس، بانک و بیمه روبه‌رو شدن با بازارهای جدید است، خوشبختانه یا متاسفانه استارتاپ‌هایی که وارد بازار شده‌اند؛ نوظهور هستند که باعث می‌شود مدیران عامل شرکت‌ها تدابیر خاصی برای این استارتاپ‌ها در نظر بگیرند، یکی دیگر از مزیت‌های این نمایشگاه فروش محصولات به طور مستقیم برای مشتریان است که بیمه ملت توانسته رقم قابل توجهی بیمه‌نامه طی این روزهای نمایشگاه به فروش برساند.

وی با تاکید بر این‌که قرار است مجموعه‌ای از بیمه‌نامه‌ها را در یک قالب به نام بیمه خانواده عرضه کنیم، افزود: بسته‌ای که برای یک خانواده نیاز است مانند بیمه‌نامه‌های درمان انفرادی، عمر، حوادث، ثالث و... با نرخ ارزنده رقابتی به زودی از سوی بیمه ملت، عرضه خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود