امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
01/19 1398

گروه سایبان - سرپرست بیمه ایران معین نامه منتشر شده اخیر این شرکت در خصوص عدم پذيرش پیشنهاد قبولی اتکایی با امضای رئیس اداره بیمه های اتکایی را غلط تایپی عنوان کرده است و این عذری برتر از گناه است.
در پی انتشار نامه ای روز 18 فروردین ماه با امضای رئیس اداره بیمه های اتکایی بیمه ایران معین به مدیران اتكايي 21 شرکت بیمه که اذعان کرده با توجه به عدم تمدید مجوز قبولی اتکایی از سوی بیمه مرکزی،  این شرکت تا اطلاع ثانوی از پذیرش قبولی معذور است، سرپرست فعلی این شرکت عذری بدتر از گناه آورده که نامه دارای غلط تایپی است.
نامه ای رسمی با سربرگ و مهر و امضا و شماره دبیرخانه آن هم به 21 شرکت بیمه! که حالا سرپرست این شرکت نه یک کلمه بلکه کل چهار سطر نامه را داری غلط تایپی دانسته و این عذری است بدتر از گناه!

این نامه در حالی ارسال شده که بیمه ایران معین در لیست شرکت های محدود دارای مجوز قبولی قراردارد و بیمه مرکزی در آخرین بروز رسانی ظرفیت مجاز پذیرش اتکایی که در تاریخ 5 فروردین امسال صورت گرفته و آن را در سایت خود منتشر کرده بیمه ایران معین را دارای ظرفیت قبولی می داند.

اسلامی پناه هم به عنوان سرپرست شرکت که ظاهرا متن نامه ای به این مهمی با او به عنوان عالی ترین مقام سازمان هم چک نشده در عمل انجام شده قرار گرفته و در حالی که سعی دارد فضا را آرام کند گفته نامه دارای اشتباه تایپی است!

بیمه ایران معین در شرایطی این نامه را منتشر می کند که در نمونه هایی دیگر مثلا صدور مجوز شخص ثالث در برخی شرکت های بیمه در حال بررسی است و آنها به کار خود ادامه می دهند! بنابراین پرسش اصلی این است که عدم قبول اتکایی در شرایط تحریم ها از سوی بیمه ایران معین به عنوان شرکتی که 100درصد سهام آن متعلق به دولت است، می تواند زنگ خطری برای سایر شرکت های لیست پذیرندگان باشد؟


به نظر می رسد که برخی مدیران بیمه ایران معین نمی دانند روی چه صندلی های مهمی تکیه زده اند و به عنوان شرکتی که 100درصد سهامشان متعلق به دولت است در این برهه حساس چه مسئولیتی دارند؟


اعلام ظرفیت قبولی ایران معین روی سایت بیمه مرکزی چراغ سبزی است که شرکت های بزرگی مانند البرز و آسیا از آن برخوردار نیستند و این هیاهو برای بخش دولتی در شرایط حساس کنونی می تواند سمی مهلک باشد، شرایطی که نشان می دهد حتی مديران سازمان هم قادر به درک آن نیستند!

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود