امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
01/6 1398


گروه سايبان- رییس کل بیمه مرکزی طی نامه ای به شرکت های بیمه تاکید کرد که در تمامی استان های سیل زده کشور  کارگروه بیمه تشکیل و نسبت به «شناسایی و جبران خسارات وارده در اثر سیل به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده در مناطق مذکور»،  اقدام نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر سلیمانی در نامه ای به مدیران عامل شرکت های بیمه ای تاکید کرد که شرکت های بیمه در اسرع  وقت واحدهای بیمه‌ای را در مناطق آسیب دیده مستقر کرده و با برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده، نقش خود رادر کاهش آلام سیل زدگان ایفا نمایند.
بر اساس همین گزارش پس از وقوع سیل دربرخی از استان های کشور، بیمه مرکزی شرکت های بیمه‌ای را مکلف کرد که این کارگروه را با هماهنگی سندیکای بیمه‌گران ایران و رؤسای شوراهای هماهنگی استان های ذی ربط، تشکیل داده و نتیجه اقدامات کارگروه به تفکیک هر استان را به بیمه مرکزی ارسال نمایند.

این گزارش می افزاید شماره تلفن های ۲۴۵۵۱۳۳۰ (اداره کل نظارت فنی بر بیمه های غیرزندگی) و ۲۴۵۵۱۱۸۲ (اداره کل نظارت بر شرکت های بیمه و امور استان ها) و ۲۳۴۲ سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی ج.ا. ایران برای هماهنگی های لازم آماده پاسخگویی هستند.
گفتنی است با توجه به وسعت و پراکندگی حادثه و لزوم دریافت اطلاعات لازم برای پرداخت خسارتها، اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه پرداخت خسارتها از طرف بیمه مرکزی صورت خواهدگرفت.

https://t.me/payamebimeh/4017

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود