امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
12/26 1397

 گروه سایبان - برخی از شرکت‌های بیمه‌ای نسبت به اطلاع رسانی شعب کشیک خود در ایام نوروز اقدام کرده اند و برخی هنوز در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده اند.

شعبه های کشيک نوروزی بيمه آسيا

اداره‌هاي صدور و خسارت مدیریت های بیمه های اتومبیل (شخص ثالث و حوادث راننده و بدنه) ، درمان و شعبه های منتخب بيمه آسيا درتهران و46مرکز استان و شهرستان، روزهای 29اسفند سال1397و دوم ،سوم و چهارم فروردين ماه سال جديد از ساعت 8تا 13آماده ارائه خدمات بيمه‌اي هستند.

این شرکت با تبريک فرا رسيدن سال نو و تصریح ارائه خدمات بيمه‌اي در ایام نوروز به هموطنان اعلام کرد: اداره‌هاي صدور و خسارت مرکز مدیریت بیمه های شخص ثالث و حوادث راننده و مدیریت بیمه های بدنه اتومبیل (خيابان طالقاني،نرسيده به تقاطع قرني)،شعبه انقلاب(خیابان آزادی ،بعد از میدان انقلاب) ، اداره خسارت مالی شمال تهران (پارک سوار بيهقي) و اداره های صدور و  خسارت  بيمه‌هاي درمان تهران (خيابان طالقاني ، تقاطع قرني) روزهای29اسفند ماه سال جاري و دوم،سوم و چهارم فروردين ماه سال جديد از ساعت 8تا13فعال هستند.

این اطلاعيه با اشاره به ارائه خدمات بيمه‌اي به منظور تسهيل در امور مسافران نوروزي مي‌افزايد: همچنين اداره‌هاي صدوروخسارت بيمه‌هاي اتومبيل ودرمان بيمه آسيا در شهرهاي آبادان ،آستارا ، آمل، اراک ، اردبيل ، اروميه ،اصفهان ،انزلي ، اهواز ، ايلام ، بابل ، بجنورد، بروجرد ،بندرعباس، بوشهر ، بيرجند ، ،تبريز،،تربت حيدريه ، تنکابن ،چالوس ، خرم‌آباد، رشت ، زاهدان ، زنجان، ساری، سبزوار ،سمنان ، سنندج، شاهرود ، شهرکرد ،شيراز ، قائم شهر، قزوين ، قم ،کاشان، کرج(مرکزي وخسارت) ، کرمان ، کرمانشاه ، گرگان ، گنبد ،لاهيجان ،مشهد، ،نيشابور،ياسوج، همدان و يزد،روزهای29اسفند سال 1397و دوم،سوم و چهارم فروردين ماه سال 1398 از ساعت 8تا13 آماده ارائه خدمات بيمه‌اي به هموطنان گرامي مي‌باشند.


شعب کشیک بیمه دانا در تعطیلات نوروز

بیمه دانا امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ضرورت افزایش خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، شعب کشیک بیمه دانا در تعطبلات نوروز آماده خدمت به مردم و بیمه‌گذاران خواهد بود.

بر این اساس، در تعطیلات نوروز، بیمه‌گذاران و زیاندیدگان احتمالی برای انجام امور بیمه‌ای خود در تهران می‌توانند به شعب فردوسی، آزادی، بیهقی و 15 خرداد در ورامین و در شهرستان‌ها به شعب زیر مراجعه کنند:

آبکوه، احمدآباد و آزادی مشهد، بیرجند، زاهدان، چابهار، ایرانشهر، ارومیه، زنجان، اردبیل، استاد شهریار و مسجد کبود تبریز، منطقه آزاد اروند آبادان، یزد، کرمان، کاشان، اهواز، شهرکرد، زاینده رود و نقش جهان اصفهان، سعدی شیراز، بوشهر، یاسوج، خلیج فارس، عسلویه، گرگان، نوشهر، آمل، تنکابن، گنبد، سمنان، ساری، شاهرود، اراک، ساوه، خرم‌آباد، بروجرد، کرمانشاه، سنندج، ایلام، همدان، لنگرود، رشت، بندانزلی، هفت تیر و غدیر کرج، قزوین و قم.



بيمه البرز تعطيلات نوروز آماده خدمت رساني به هموطنان است.

تمامي شعب شركت بيمه‌البرز در مراكز استان ها و شعبه تخصصي پرداخت خسارت خودرو و مجتمع تخصصي اشخاص( واحد درمان) در استان تهران در روزهاي تعطيل نوروز ۱۳۹۸ آماده ارايه خدمات بيمه‌اي به هموطنان هستند.


شعب سراسر كشور و شعبه تخصصي پرداخت خسارت خودرو تهران اين شركت علاوه بر روزهاي غيرتعطيل نوروز ۱۳۹۸، در روزهاي تعطيل دوم ، چهارم و دوازدهم فروردين ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۳ به مشتريان خدمات ارايه خواهند داد.

اين گزارش حاكي است، همچنين مركز پرداخت خسارت سيار بيمه ‌البرز (سامان‌نگار) به شماره تلفن ۸۴۳۲۵(۰۲۱) در روزهاي تعطيل نوروز به جز ۱۳ فروردين از ساعت ۹ تا ۱۹ و پنجشنبه اول فروردين از ساعت ۱۲ تا ۱۹ و مركز پرداخت خسارت سيار ديگر بيمه‌ البرز (ايرانيان پوشش) به شماره تلفن ۴۱۵۵۸ (۰۲۱) تمام روزهاي تعطيلات نوروز به جز ۱۳ فروردين در تبريز، آبادان، اصفهان، خرم آباد، شهركرد، ياسوج و يزد آماده ارايه خدمات ارزيابي خسارت به بيمه‌گزاران زيان ديده تصادفات رانندگي هستند.


سرویس خاص خدمات آنلاین بیمه معلم در تعطیلات نوروز

شعب کشیک بیمه معلم ایام نوروز در سراسر کشور با بیمه گذاران همراه است تا با سرویس دهی خوب در خاطرات شیرین عید باستانی با هموطنان عزیز سهیم باشد.

شرکت بیمه معلم تلاش می کند در قالب سرویس خاص خدمات آنلاین، تعطیلات را برای بیمه گذاران با امنیت خاطر همراه سازد.

مرکز ارتباط با مشتریان آماده پاسخگویی به هموطنان و بیمه گذاران در این ایام می باشد  :  84223


ارائه خدمات ویژه نوروزی بیمه "ما"

طرح سراسری ارائه خدمات بیمه "ما"  به مسافران نوروزی و بیمه گذاران ، با اعزام واحدهای پرداخت خسارت سیار بیمه "ما" به محل های استقرار پیش بینی شده، انجام خواهد شد.

حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما"در سخنانی ضمن  تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو به هموطنان، با اعلام این خبر گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی بیمه "ما" به شعب و مراکز پرداخت خسارت اتومبیل سراسر کشور و بر اساس حجم گسترده ترافیک و به منظور رفاه حال بیمه‌گذاران ، تیم‌های خسارت سیار این شرکت در روزهای اول تا شانزدهم فروردین ماه سال هزار و سیصد و نود و هشت،  آماده ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان خواهند بود. 

وی افزود: ستاد و شعب بیمه "ما" در سراسر کشور در روزهای اول تا شانزده فروردین ماه هزار و سیصد و نود و هشت از هشت و سی صبح تا چهارده و روزهای پنجشنبه، اول، هشتم و پانزدهم فروردین ماه سال هزار و سیصد و نود و هشت از ساعت هشت و سی صبح تا سیزده به ارائه خدمات خواهند پرداخت.


بیمه پاسارگاد 

شرکت بیمه پاسارگاد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای هموطنان عزیز، به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گذاران گرامی ساعات کاری شعبه های فعال خود را در تعطیلات نوروز اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، شعبه های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور در روزهای چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ، شنبه ۳ فروردین و یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بیمه ای اعم از صدور انواع بیمه نامه و پرداخت خسارت می باشند.

در ایام تعطیل نوروز شعبه های پونک، تهرانپارس، یادگار و ارمغان در استان تهران و شعبه های مشهد، اصفهان(مرکزی)، قزوین، گرگان، بندرعباس(رسالت)، شیراز (فرهنگ)، کرج (گلشهر)، تبریز (بلوار آذربایجان)، یزد، ساری(جام جم)، رشت، اردبیل، نیشابور، بجنورد، بیرجند، اراک، شهرکرد، کاشان، اهواز، بوشهر، تنکابن، آمل، همدان، ارومیه(مرکزی)، کرمان، زنجان، سبزوار، سمنان، بابل، سنندج، چالوس، کرمانشاه، بندرانزلی، مهاباد، قم، مراغه، خوی، شاهرود، زاهدان، گنبد کاووس، آستارا، لاهیجان، میانه، میاندوآب، شهرضا، ایلام، یاسوج، بهشهر، دامغان، پارس آباد مغان، بروجرد ، مرند، تربت حیدریه، آبادان، خرم آباد، ساوه و دزفول انواع خدمات بیمه ای را به هموطنان عزیز ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دسترسی به نشانی و تلفن شعبه های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی http://goo.gl/sV9yb1 مراجعه نمایید.



بیمه نوین در تعطیلات نوروز آماده خدمت‌ رسانی است

واحدهای ستادی و شعب منتخب بیمه نوین با هدف خلق ارزش برای مشتریان و دسترسی بیمه‌گذاران به خدمات مطلوب در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی است.

واحدهای ستادی و شعب منتخب این شرکت در روزهای ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ و سوم، چهارم و ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ آماده ارائه خدمات بیمه‌­ای به مشتریان است.

طبق اعلام معاونت امورشعب، شبکه فروش و بازاریابی شرکت، کارشناسان واحدهای آتش سوزی، اشخاص گروهی، امورشعب، نمایندگان و کارگزاران، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و اتومبیل در ستاد و شعب منتخب در سراسر کشور در روز ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ و روزهای سوم، چهارم و ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۸،  از ساعت ۹ الی ۱۴ در محل کار خود حاضر و به ارائه خدمات مورد نیاز  مشتریان خواهند پرداخت.

همچنین طبق سنوات گذشته، در ایام تعطیلات صدور معرفی‌نامه درمان بیمه نوین به صورت شبانه روزی انجام می‌­شود و کارشناسان خدمات امدادی اتوپلاس نیز در سفرهای نوروزی پاسخگوی نیاز بیمه‌گذاران بیمه بدنه نوین خواهند بود.

بر اساس این گزارش، شعب شیفت نوروزی بیمه نوین شامل اصفهان، اراک، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رشت، ساری، سبزوار، شیراز، قزوین، قم، کرج کرمان، کرمانشاه، مشهد، سمنان، یزد، زنجان، گرگان، همدان، ارومیه، چالوس، آمل و سیرجان می‌­شوند.

هموطنان و بیمه‌گذاران ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی و تلفن شعب بیمه نوین در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی http://goo.gl/NkvAJW مراجعه کنند.


خدمات رسانی شعب بیمه پارسیان به بیمه گذاران در ایام تعطیلات نوروز

 براساس برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده و در راستاي تسريع و تسهيل در ارائه خدمات مورد نياز به بيمه گذاران  خاصه مسافران نوروزي كه در ايام تعطيلات نوروز نياز به خدمات بيمه اي در بخش صدور و خسارت اتومبيل و درمان پيدا مي كنندشعب بيمه پارسيان آماده خدمت رساني به اين عزيزان مي باشند.

هموطنان  مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي دقيق از ساعت كار و آدرس شعب كشيك به پايگاه اينترنتي بيمه پارسيان به آدرس www.parsianinsurance.ir مراجعه نمايند.

 

 نوروز 98، بیمه سامان در کنار مشتریان

شرکت بیمه سامان در روزهای ابتدایی سال جدید خدمت رسانی به مشتریان را با قوت ادامه خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت ضمن تبریک سال نو، اعلام کرد که به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گذاران گرامی،  شعب آن در تعطیلات نوروز بر اساس زمان بندی مشخص فعالیت می کنند.
بیمه سامان با هماهنگی شرکت های ارزیاب خسارت و استفاده از خدمات سیار آنها در ایام نوروز به صورت 24 ساعته در استان های پر ترافیک کشور شامل تهران، مازندارن، اصفهان، فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی آماده خدمات رسانی و پرداخت خسارت به هموطنان است.
شعب شیفت این شرکت در ایام تعطیل نوروز 1398 از ساعت 8:30 تا 13:00 و در روزهای غیر تعطیل نوروز از ساعت 8:00 تا 14:30 خدمات صدور و پرداخت خسارت را به بیمه گذاران و زیان دیدگان ارائه می کنند.
در ایام نوروز سال 1398، مرکز تماس شرکت بیمه سامان به شماره 8943 پاسخگوی مخاطبان خواهد بود.

                                       

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود