امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
11/28 1397

 
گروه سایبان - ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به موضوع تعیین دیه و نقش منفعل صنعت بیمه در تعیین آن اذعان دارد که زمانی پیشنهاد پرورش شتر را داد و از داخل همین صنعت بیمه به این پیشنهاد حمله شد، اما اگر در 5 سال گذشته در این زمینه سرمایه گذاری شده بود تعیین نرخ دیه در وضعیت بهتری قرارداشت.
به گزارش رازپول، کاردگر اذعان دارد که در همان زمان به موضوع محاسبه دیه با نقره نیز اشاره کرد و افزود :در آن زمان این موضوع نیز از جانب گروه دیگری مورد هجمه قرار گرفت. این در حالی است که قیمت شتر در دیه تاثیر دارد و قیمت دیه در تعیین حق بیمه و حق بیمه در سطح عمومی قیمت ها تاثیرگذار است.
وی در ادامه در خصوص عملکرد سندیکا با بیان اینکه اساسنامه این نهاد ایراد دارد و سندیکا دارای اختیار نیست اضافه کرد که اساسنامه سندیکا باید اصلاح شود در غیر این صورت سندیکا توان ایجاد همگرایی را نخواهد داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که شما سالها به عنوان مدیرعامل در صنعت بیمه حضور دارید و در جلسات سندیکا شرکت کردید چه افرادی باید اساسنامه را تصحیح کنند و چرا مدیران عامل در این زمینه منفعلانه رفتار می کنند اضافه کرد تصویب اساسنامه در اختیار مدیران نیست و مدیران تنها پیشنهاد دهنده اند شاید باید اشکال را در جای دیگری جستجو کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود