امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
11/15 1397

گروه سایبان - شمارش معکوس برای روزهای حساس انتخابات در سندیکای بیمه گران آغاز شده است و در این میان نام گزینه های متعددی شنیده می شود.








در هفته‌های گذشته نام جواد سهامیان در میان گزینه‌های مطرح شنیده شد و او در گفت و گویی اذعان کرد که به شرط مهیا شدن برخی زیرساخت‌ها در سندیکا حاضر خواهد شد اما تا پیش از فراهم آوری آن زیرساخت‌ها در این جایگاه حاضر نمی‌شود و به نظرش شرایط امروز مهیا نیست. اینکه چه کسی قرار است این زیرساخت ها را فراهم کند و آیا سندیکا گزینه‌ای نیاز دارد که بر سر جریان آماده و ساخته و پرداخته بنشیند از جمله سوال های اساسی از آقای سهامیان است؟ پرسش دیگر اینکه آیا سهامیان مدیر آماده به خدمت بر سر جریان‌های آماده و مهیا است؟ و یا سندیکا به مرد روزهای سخت و تلاش در جهت ارتقای سندیکا نیاز دارد؟

به هر حال ظاهرا او انگیزه لازم را برای ایجاد تحول در سندیکا ندارد و برخی معتقدند که چه خوب که او امروز به این مهم اشاره می کند و پس از دوسال چنین برداشتی از عملکردش استنباط نمی شود! هرچند که برخی دیگر به تحرکاتی در این مورد اشاره دارند.

اما گزینه دیگر برای سندیکا چه کسی است؟

این روزها از عبدالمحمود ضرابی عضو هیأت مدیره بیمه کارآفرین نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های دبیرکلی نام میبرند و برخی دلیل شانه خالی کردن سهامیان را زمزمه حضور او در سندیکا عنوان می کنند.

ضرابی که تا چندی پیش مدیرعامل بیمه کارآفرین بوده است امروز فرصت حضور در جمع سندیکا را بیشتر یافته است هرچند که تا پیش از این نیز در کمیسیون های تخصصی سندیکا مسئولیت داشته و از زمان تاسیس سندیکا تا کنون به عنوان مدیرعامل بیمه کارآفرین در جلسات شرکت کرده است.

ضرابی نیز یکی از مدیران با تجربه در صنعت بیمه است. او در سال 1326 متولد شده و تحصیلاتش کارشناسی حسابداری صنعتی وکارشناسی ارشد مدیریت است.

از جمله سوابق شغلی او می توان به مدیر مالی شرکت سهامی بیمه ایران،  دبیر شورای مطالعات و برنامه ریزی شرکت سهامی بیمه ایران،  عضو هیئت مدیره و مدیر عامل 6 شرکت بیمه ملی شده، عضو هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، معاون مالی و اداری شرکت سهامی بیمه ایران، معاون طرح و برنامه شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره صنایع اراک،  مدیر عامل شرکت نقش ایران، عضو انجمن حسابداری ایران،  عضو جامعه حسابداران رسمی ایران،   عضو هیئت مؤسس بانک و بیمه کارآفرین، عضو اتاق بازرگانی بین الملل،  عضو شورا و هیئت رئیسه اتاق بین الملل و مدرس دانشگاه نام برد.

او یکی دیگر از چهره های مطرح برای احراز این پست است که برخی مدیران نسبت به حضور او اظهار علاقه کرده اند.

باید دید که از میان این مدیران بیمه ایرانی کدامیک در این دوره داوطلب و منتخب خواهند بود؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود