امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/13 1397

گروه سایبان - از بیمه تجارت نو خبر می رسد که همزمان با تغییر مدیرعامل این شرکت چارت سازمانی نیز متحول شده است.







بر این اساس برخی از تغییرات مدیریتی این شرکت متناسب با چارت جدید صورت گرفته و برخی مدیران نیز جا به جا شده اند.

مهرماه امسال بود که تاییدیه صلاحیت نیما نوراللهی مدیر جوان صنعت بیمه برای مدیرعاملی بیمه تجارت نو صادر شد و این مدیر جوان از بیمه آسیا رهسپار بیمه تجارت نو شد که مسئولیت عالی ترین مقام اجرایی این سازمان را بر عهده گیرد .

هرچند که نوراللهی از بند 5 نامه بیمه مرکزی در خصوص پیگیری پرداخت سرمایه در تعهد سهام شرکت غافل نبوده است اما تغییر در چارت سازمانی و جابه جایی برخی مدیران نیز از دستاوردهای دوران کوتاه مدیریتی اوست.

انتصاب «علیرضا بنی اسدی» به عنوان قائم مقام مدیرعامل و سرپرست معاونت فنی اشخاص یکی از تغییرات اخیر است. البته باید اضافه کرد که معاونت فنی به دو بخش اموال و اشخاص تقسیم شده که «ملکوتی» در بخش اموال مسئولیت را برعهده دارد. هرچند که ظاهرا موضوع عدم بکارگیری بازنشستگان ممکن است شامل حال او نیز باشد و در این صورت احتمال حکم مشاوره برای او نیز دور از انتظار نیست. البته در چارت فنی تغییراتی به وجود آمده که متعاقب آن جا به‌جایی‌هایی هم صورت گرفته است. به طور مثال بخش اشخاص به سه بخش عمر و سرمایه گذاری، حوادث و درمان و عمر تقسیم شده است.

با تغییر این چارت برخی معاونت ها هم تغییراتی داشتند و اخیرا اعلام شد که به جای دکتر «شهریار»،« ابوطالب قره چماقلو» به عنوان معاون توسعه بازار و شبکه فروش این شرکت منصوب شده است . این حوزه به دوشاخه مدیریت امور بازاریابی مشتریان خاص که «پدرام آبدارزاده» مسئول آن است و بازاریابی مناقصات که «دانش پژوه» چند هفته مسئولیت آن را برعهده داشت تقسیم شد که البته این پست هم اکنون خالی است.

البته چارت جدید نیازمند ورود افراد جدید به این ساختار است و انتصابات فراتر از اخبار اعلامی است. در چارت جدید مدیرحقوقی اضافه شده است و ظاهرا قرار است «ابراهیم زاده» به این سمت منصوب شود . او در بیمه آسیا با نوراللهی همکار بوده است . در این بخش «ملاکریمی» نیز به عنوان معاون همکاری خود را آغاز کرده است .

معاونت مالی و اقتصادی که «مهدی سامری» عضو هیات مدیره و مدیر جدید باشگاه مشتریان بانک تجارت مسئولیت آن را برعهده دارد نیز از دیگر معاونت ها است که دچار تغییر شده است. البته احتمال می رود با سمت جدید «سامری» در باشگاه مشتریان بانک تجارت این سمت به فرد دیگری واگذار شود.

«سید علی فتاحی» معاون توسعه سازمانی که مدیر پشتیبانی دانشگاه آزاد بوده است یکی دیگر از افراد اضافه شده به تیم جدید است.

در شعبه مرکز نیز «آقای نقاش» که ظاهرا نسبتی با مدیرعامل قبلی داشته نیز جای خود را به «خانم شهیدی» سپرده است و وی به عنوان کارشناس به شعبه غرب منتقل شده است.

تغییرات در بخش مالی سبب تغییر مدیرمالی شده است و «ابوالقاسم احسانی نیا» سرپرست جدید این بخش است و مدیر قبلی به عنوان مشاور منصوب شده است .

«شهرداد عزت دوست» نیز به عنوان مدیر ای تی این مجموعه به تازگی وارد شده است . البته مدیر قبلی این بخش استعفا کرده است.

«محمد صاحب بیانی» مدیر روابط عمومی نیز به جای مجید باقی به مجموعه منتقل شده و او نیز از همکاران سابق بیمه آسیا است.

مدیریت امور شعب و نمایندگان نیز که پیشتر قمری مسئولیت آن را بر عهده داشت مدت کوتاهی به «مجید حریری» و حالا به «قشقاوی» سپرده شده است.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود