امروز: چهارشنبه، 29 فروردین 1403
10/17 1397

 گروه سایبان - حرکت های بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی دفاتر شبکه نمایندگان سراسر کشور از سوی یکی از جشنواره های تخصصی در حوزه تبلیغات و برندینگ برتر شناخته شد.

 

با بررسی برترین آثار تبلیغاتی کشور در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران به دلیل اجرای موفق طرح یکسان‌سازی دفاتر نمایندگان،  بیمه معلم برنده لوح ویژه این جشنواره شد.

بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی دفاتر نمایندگان را در دستور کار قرار داد تا انسجام و متحدسازی را در تمام لایه های شرکت ایجاد کند.

 

بر این اساس در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران که عصر روز چهارشنبه 12 دی ماه با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» با حضورمعاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد ، از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان‌ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثربرگزیده اعلام شد.

بیمه معلم در این جشنواره که یکی از رویدادهای فرهنگی در حوزه تبلیغات و روابط‏عمومی، بازاریابی و فروش برند‌ها محسوب می شود ، با رای صاحب‏نظران و خبرگان این حوزه توانست تقدیرنامه و لوح ویژه هیئت‌داوران ‌را به جهت برندسازی و طرح یکپارچه سازی هویت بصری دفاتر نمایندگان از آن خود کند.

 

لازم بذکر است، بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی هویت بصری را در دستور کار قرار داده تا هماهنگی لازم در تمام لایه های شرکت ایجاد شود و با دیدن لوگو و رنگ خاص نام بیمه معلم در ذهن مشتری شکل بگیرد و بر این اساس تلاش شده تا  به سمت شخصیت‌سازی برند بیمه معلم حرکت شود.

 

گفتنی است در این جشنواره که با سخنرانی محمد سلطانی فر ، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد  آغاز شد، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزه‌هایی مانند برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و... مورد بررسی قرار گرفت و بخش‌های برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود