امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
09/30 1397

 گروه سايبان- بیمه دی در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان خانواده های معظم ایثارگران و جانبازان با پایش عملکرد نسبت به ارائه بهینه خدمات می کوشد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در حال حاضر بیمه دی در حدود یک میلیون و ٣٠٠ هزار نفر از جامعه هدف را تحت پوشش دارد که با اضافه شدن شاغلین سایر دستگاه ها این عدد تا یک میلیون و ٥٠٠ هزار نفر هم افزایش خواهد داشت.

بر این اساس و با تدبیر صورت گرفته در سال گذشته با بیش از ١٠ هزار مرجع درمانی شامل؛ ٧٠٠ بیمارستان، ٣١٠٠ داروخانه، ١٣٠٠ آزمایشگاه، ٨٥٠ پزشک و ٧٦٠ درمانگاه در کل کشور قرارداد منعقد شده است که هم اکنون در حال خدمت رسانی هستند.
طبق این گزارش روزانه به صورت میانگین ٧٠ هزار خدمت درمانی ارائه می شود ضمن اینکه از مهر ٩٦ تا کنون به ٣٨٠ هزار پرونده بستری و ٣٠ میلیون پرونده سرپایی خدمات درمانی ارائه گردیده که سال گذشته ٩٠ درصد از خدمات ارائه شده در مراکز طرف قرارداد بوده است.

گفتنی است در سال جدید جهت ارائه خدمات بهینه مبتنی بر نیاز جامعه هدف، بر اساس معیارهای تراکم جغرافیایی ایثارگران، کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراجع درمانی به صورت مستمر در حال پایش است و درصدد ارائه بهترین خدمات و جلب حداکثری رضایتمندی قشر معظم ایثارگران هستیم.
قابل ذکر است علیرغم کاهش تعداد بیمه شدگان در قرارداد سال ٩٧ نسبت به سال قبل، سعی شده است، تعداد کلی مراجع طرف قرارداد کاهش محسوسی نداشته و عدالت در دسترسی به خدمات افزایش یابد.
بر اساس این گزارش با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی از مطالبات مراجع درمانی در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.


.

  1. میهمان
    پاسخ 27 اردیبهشت 1400 18:48 ابراهیم حاجی زاده
    باسلام و عرض ادب من چندین بار به بیمارستان خاتم مراجعه کردم دستور پزشک برای سی تی اسکن و آزمایش و... مراجعه کردم به من گفته شد باید دستور دکتر بیمارستان خاتم باشد و مرا برای ویزیت مجدد به اورژانس راهنمایی کردند که هم بابت اتلاف وقت و معطلی هزینه یک ویزیت برای من ارسال شد لطفاً رسیدگی شود
  2. میهمان
    پاسخ 20 دی 1400 11:33 حسین نعمتی
    باسلام، من جانباز۴۵%وهمچنین جزءبیماران خاص(پیوندکلیه) هستم هزینه های درمانی وپیش درمانی لزقبیل آزمایشات متعدد،سی تی اسکن ها،نظرات دکترین فوق تخصص و... بسیارزیادبودوهست نه بنیاونه بیمه تکمیلی دی هیچکدوم ازموارد رامتقبل نشدبعضابصورت انگشت شماآنهم ازسروته هزینه زدوخیلی مختصرداد، ازطرفی نسبت به پرداخت هزینه خیلی دیراقدام میشه وانگارکه نه انگاریه بیمارمشکلش خیلی خاص وبایدتواین شرایط بیشتربهش رسیدگی بشه، واقعا خیلی وقتهاکم لطفی میشه واعتنایی نمیشه دلیلش اینکه مسئولین مربوطه خودشونوجای بیمارنمیزارن ببین چه دردی میکشه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود