امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
08/20 1397

گروه سایبان - بیمه مرکزی صلاحیت مدیرعامل جدید بیمه دی را تائیدکرد.

به گزارش رازپول؛ ببیمه مرکزی صلاحیت، محمدرضا کشاورز به عنوان مدیر‌عامل بیمه دی را تائید کرد.

محمدرضا کشاورز متولد سال 1355، دارای فوق‌لیسانس حسابداری از دانشگاه شهید بهشتی تهران، در بیمه دی به عنوان معاون فنی و معاون فروش و توسعه بازار فعالیت کرده است.

از مهم‌ترین مسئولیت‌ها و سوابق مدیریتی وی می‌توان به حضور در شرکت بیمه ایران به مدت 10 سال از رده کارشناسی تا ریاست اداره کل در سطح شعب و ستاد، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره لیزینگ آمیکو، عضو هیئت مدیره شرکت‌های گروه آمیکو، عضو هیئت مدیره شرکت آراز محرکه و تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد.


همزمان با این انتصاب از بیمه دی خبر می رسد که طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال۱۳۹۶ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه دی موفق به کسب سطح دو توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری 73 درصد شده است.


 در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه (شماره ۶۹) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس آخرین صورت های مالی سال ۱۳۹۶و پس از اعمال تعدیلات، نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۳۹۷ معادل 73 درصد (سطح )، مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

شایان ذکر است با وجود اینکه بیمه دی در سال گذشته مجری قراداد درمان تکمیلی خانواده های شهدا و ایثارگران (طرح جبران) با حدود 2000 میلیارد تومان پرتفوی بوده است، علاوه بر حفظ وضعیت موجود، حرکتی رو به جلو داشته است.

گفتنی است نسبت توانگری مالی بیمه دی برای سال های 1394و 1395 به ترتیب برابر با 13 و 71 درصد تعیین شده است که به خوبی نشان می دهد این شرکت در سال های اخیر توانسته‌ است علاوه بر رشد چشمگیر خود، در سطح توانگری مطلوبی قرار گیرد.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود