امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/5 1397

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه آسماری با بیان اینکه به دنبال کسب هر پرتفویی نیستیم اذعان دارد که نرخ ما بعضا بالاتر سایر نرخ ها است.

ناصر کیان وش مدیرعامل بیمه آسماری در گفت و گو با خبرنگاران از معضل فروش بیمه های عمر در برخی از مناطق آزاد گفت و افزود در منطقه آزاد قشم فروش بیمه عمر مقدور نیست چراکه به لحاظ اعتقادی مردم این منطقه از بیمه های عمر استقبال نمی کنند.از سوی دیگر فروش بیمه عمر در منطقه آزاد کیش نیز چندان با استقبال مواجه نیست چراکه این منطقه توریستی است و جمعیت ساکن آن هم تعداد قابل توجهی نیست و به دلیل کمبود جمعیت مقیم از این رشته در این جزیره نیز استقبال نشده است.

وی با بیان اینکه درمان در سایر شرکت های بیمه به چالش تبدیل شده است اما در شرکت آسماری به دلیل نرخ های منطقی و همکاری با شرکت کمک رسان چنین سرنوشتی ندارد اذعان می کند که ما سیاست های هیجانی نداریم و نرخ ها را منطقی ارائه کرده و قسطی فروشی نداریم.

کیان وش در پاسخ به این پرسش که نقش کمک رسان در سودآوری این رشته چیست عنوان می کند که این مجموعه تنها سهام دار شرکت آسماری است واین رابطه دلیلی برای اینکه اطلاعات بیشتری را در اختیار ما بگذارند نیست.

وی در ادامه  به تحمیل هزینه های ارزی شرکت های بیمه اشاره دارد و اذعان می کند که تسعیر ارز با نرخ نیما هزینه های سنگینی را به شرکت های بیمه تحمیل می کند خصوصا برای شرکت هایی بیمه های مسافرتی و پروژه های بزرگ دارند این مسئله معضل است.

کیان وش اذعان دارد که تلاش داریم برای سال 1397 که نرخ نیمایی معین شده است تعدیلاتی را ترتیب دهیم و نرخ نیمایی از سال 1398 اعمال شود. به گفته وی تغییرات نرخ ارز اثر مطلوبی در شرکت های بیمه ندارد و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود