امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/22 1397


گروه سایبان - شرکت های بیمه پاسارگاد،ما ، سامان و اتکایی ایرانیان و امین توانسته اند در سطح یک توانگری مالی قرار گیرند.

 طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال۱۳۹۶ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۱۲۲ درصد شده است.

بر اساس گزارش های دریافتی، در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه (شماره ۶۹) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس آخرین صورت های مالی سال ۱۳۹۶و پس از اعمال تعدیلات ، نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۳۹۷ معادل ۱۲۲ درصد (سطح یک)، مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

یادآور می‌شود نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۲۹ درصد، سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۱۸درصد، سال ۱۳۹۳ برابر با ۱۱۵ درصد و این نسبت برای سال ۱۳۹۲ معادل ۱۰۵ درصد تعیین شده است. سطوح توانگری بیمه پاسارگاد در سال‌ های اخیر نشان می‌دهد که این شرکت‌ بیمه ، با داشتن توانگری ۱۲۲ درصد و در نظر گرفتن حاشیه ریسک بالا، توانسته‌ است همچنان توانگری مالی خود را در سطح مطلوب حفظ نمایند.



توانگری مالی بیمه سامان اعلام شد

سطح توانگری مالی شرکت سهامی بیمه سامان توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأیید شد.

بنابر تأییدیه رسمی ابلاغ شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در اجرای ماده"۶" آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه (شماره ۶۹) و طبق کنترل انجام شده براساس آخرین صورت های مالی حسابرسی شده و بررسی های صورت گرفته، توانگری شرکت بیمه سامان برای سال مالی ۱۳۹۷ معادل ۱۳۲ درصد یعنی سطح یک به تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی رسیده است.

ارتقای شاخص‌ توانگری مالی شرکت بیمه سامان از اهداف اصلی این شرکت به منظور ایفای تعهدات مالی و افزایش اطمینان و اعتماد ذی نفعان می باشد که در سال مالی ۱۳۹۷ برای ششمین سال متوالی با کسب بالاترین سطح رتبه بندی مالی مؤسسات بیمه محقق شد.


برای هفتمین سال متوالی؛ کسب سطح یک توانگری مالی توسط بیمه "ما"

مدير كل نظارت مالی بیمه مرکزی ج.ا.ا  در راستاي اجراي ماده ٦ ايين نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگري مالي موسسات بیمه (شماره 69) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس صورت های مالی سال 1396 و پس از اعمال تعديلات، نسبت توانگري مالي شركت بیمه "ما" برای سال 1397 در سطح يك و  معادل 227 درصد را   تأييد کرد

  بیمه مرکزی رسما توانگری مالی بیمه "ما" در بالاترین سطح توانگری مالی را تایید کرد که بر این اساس سطح توانگری شرکت بیمه "ما"  در سال 97 معادل 227 درصد اعلام شد.



همچنین خبر می رسد که سطح توانگری مالی بیمه های اتکایی ایرانیان و امین نیز در سطح یک قرار دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود